Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av thanisa
Dottern vill ha en docksele och jag har lovat att sy en. Har tänkt mig en barnvariant av Isak-a selen, funderade först på en maitai men dåden är jobbigare för henne att klara själv blir det nog sele till en början. Dottern är 4,5 år om det nu kan ha någon betydelse.

Är det någon som sytt antingen en dock maitai eller en docksele som har något mått kvar som man skulle kunna utgå ifrån. Har just nu ingen som helst idé hur hög sittstycket behöver vara till en docka.

Det jag vet är att den antagligen kommer bli lila-rosa då dottern ska få välja tyg. Efter att jag sytt en normal sedan kanske jag fortsätter och syr en sjal i brun och orange till dottern, det hade jag tyckt passade hennes färger och nog kan man väl byta sele beroende på vad man har för kläder på sig den dagen...
Användarens profilbild
Av florin
Jag ska kolla i mina böcker, vet att jag har en beskrivning i någon av dem...

Hur stor är dockan? Finns ju väldigt många storlekar.... Enligt mig är en normalstor docka som en klassisk Skrållan....
Användarens profilbild
Av thanisa
Den dockan som brukar bli nummer ett för Tova är min gamla kålhuvudsdocka Achribald, han drar storlek 56 så han har nu mycket kläder efter lillebror. Men det finns ju en hel del olika gosedjur och dockor som nog alla kommer få en tur i sjalen. Dock är nog archibald den största.
Användarens profilbild
Av florin
jag minders helt fel, den beskrivningen ja har är en sele som dockan kan bära en ännu mindre docka i....

jag har dock en idé på enkel lösning för sele, återkommer när jag provsytt....
Användarens profilbild
Av thanisa
Tack, ska nog försöka sy en imorgon. Dottern valde tyg så nu har jag allt hemma. Tror jag tittar på beskrivningar för stora sjalar och selar och gör om så att de kan passa till dottern. Hon vill hjälpa mig så det ska bli roligt att få sy den tillsammans. Kommer nog testa att både göra en sele och en maitai till henne. Känns riktigt roligt att ha ett projekt tillsammans.

Återkommer också med resultat och vilka mått det slutligen blev.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?