Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Jennelii
Jo..det är såhär...jag har ofta Linus på ryggen när jag går på stan eller om det är väldigt varmt eller så och jag tycker han sitter rackarns bra, det är skönt och inga större problem att få dit honom vart jag än är (fick knyta inför publik idag :oops: ) . Hur som helst så skulle dottern fota mig (nya sjalen) och då ser jag att han sitter så långt nere, jättelångt nere ju...så dagen efter så satte jag honom mkt högre när jag var på stan men...det gjorde så ONT, efter bara en liten stund. "Ska" det vara på nåt visst sätt eller är det mer som man känner själv? Om man har en poncho måste dom ju sitta en viss höjd på ryggen, väl? Nu har jag ju inte det men....jag tänkte mest att nån skulle se mig o tycka att jag knytit knasigt =/
Användarens profilbild
Av Helena
Jag har själv funderat på vilken höjd som är bäst och inte kommit fram till något svar. Lite beror det väl på vilken knytning man gör. Gör man omsluten på ryggen, kan man ju inte knyta för högt, för då blir det svajigt.

Linus är väl ganska lite ännu, det är kanske därför det känns som om han sitter långt ner? Du får väl testa dig fram och se vad som känns skönast.
Med en poncho, kan man ha barnet i lite olika höjd. När jag hade Miles i sutemin under ponchon, satt han lägre ner, och hade jag honom i sjal så satt han lite högre upp på ryggen, det gick bra bäggedera.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?