Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av mammahappy
Åååå dom är ju så snygga!
Amys klänning var ju bara sååå snygg.
Om jag får en tjej så hör jag av mig till dig så kan du få sy lite kreationer :wink: Eller om jag får för mig att lära mig att sy själv.
Åkpåsen var ju bara för mysig oxå!!!
Haklapparna såg riktigt fräcka ut oxå! :lol:
Av johannaalva
Vilka fina saker. Blir verkligen inspirerad. Hur gjorde du din babysnuggle? Hade du något mönster?
Användarens profilbild
Av Bina
Wohooo vad du är duktig! :D
Användarens profilbild
Av Annika80
johannaalva skrev:Vilka fina saker. Blir verkligen inspirerad. Hur gjorde du din babysnuggle? Hade du något mönster?
Hej, nej jag ritade på fri hand av åkpåsen som hör till vagnen och klippte ut delarna och sen sydde jag "bara" ihop dom.
Användarens profilbild
Av Lumlum
Annika80 skrev:
johannaalva skrev:Vilka fina saker. Blir verkligen inspirerad. Hur gjorde du din babysnuggle? Hade du något mönster?
Hej, nej jag ritade på fri hand av åkpåsen som hör till vagnen och klippte ut delarna och sen sydde jag "bara" ihop dom.
Och jag som hade hoppats på ett mönster... Men ok då - vad är det för kvalitet på tyget och vad för slags stoppning använde du? :help:
Användarens profilbild
Av Lumlum
Är det dubbel fleece och ingen stoppning? Försökte detaljstudera fotot...
Användarens profilbild
Av sussan
Snyggt!
Användarens profilbild
Av Annika80
Lumlum skrev:Är det dubbel fleece och ingen stoppning? Försökte detaljstudera fotot...
Ja bara dubbel fleece ingen stoppning.
Har du en sittdyna eller åkpåse till din vagn så kan du ju skissa ett mönster av den, annars är det väl bara att mäta bredd + längd på sittdelen och sy efter det
Användarens profilbild
Av Annika80
Har ny sytt en matchande mössa till lillans klänning, lite stor än, men hon växer ju så det knakar.

Bild
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?