Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av jag71
sacha42 skrev:underbart!! grattis till sjalen och ert lilla underverk :D
:iagree:
Användarens profilbild
Av kajsa kavat
Åh vad kul att det går bra! :D
Användarens profilbild
Av jazoo
Underbart! Får vi kanske se lite bilder så småningom också?

Ang att ta av sig sjalen utan att knyta upp den - det går säkert, men jag har aldrig prövat... Efter ett par gånger var det så lätt att knyta sjalen och få till den precis så tight som man vill ha den, så det är nog inget du behöver fundera så mycket på. Dessutom upplevde jag att min sjal (Sino) töjde sig lite lite med varje användning, så man knyter lite annorlunda, dvs får lite lite längre tampar för varje gång tills man tvättar den igen.

Och för att få stöd för huvudet, och det har du säkert redan kommit på, så får du helt enkelt knyta lite tightare så att du kan dra ena tygstycket (från axeln) över barnets huvud. Man kan knyta åt rätt mycket mer än vad man tror från början, eftersom sjalen töjer sig så är den rätt tillåtande.
Användarens profilbild
Av mica
Kul att läsa om er framgång.
Sjalen är lite mystisk. När man precis köpt den så räcker den knappt. Man tycker sjalar skulle vara minst 7 meter. Sedan så har man lärt sig knyta spänt nog och då har man långa bitar över. :D
Trikåsjalen töjer sig dessutom när man bär ett tag. Och krymper tillbaka i tvätten, men töjer sig sen igen.

Nä, jag tror inte det går att ta av sig sjalen utan att knyta upp den. Bebisen däremot kan man ta ur och i.
Användarens profilbild
Av tinaw
Om man vill ta av utan att knyta upp är det bara att trä korsen över huvudet. Men att ta på ett omslutet igen utan att knyta har jag aldrig lyckats med ... (nu saknar jag en mumiesmajly!)
Användarens profilbild
Av jazoo
tinaw skrev:Om man vill ta av utan att knyta upp är det bara att trä korsen över huvudet. Men att ta på ett omslutet igen utan att knyta har jag aldrig lyckats med ... (nu saknar jag en mumiesmajly!)
Ja det förstås, att ta av sjalen är inte det svåra, men att ta på den... Menar du att du på allvar har försökt, Tina?
Användarens profilbild
Av Mamma Eli
Vad härligt! :D

Önskar att vi hade blivit tipsade om bärsjal när vi låg på neo med Daniel i Falun som kom 5 veckor för tidigt. Det hade varit idealiskt!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?