Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av GodisGlader
Blir tokig på detta snart :hellu:

Funderar på om jag ska ha S eller M, börjar tro nu att jag kommer att behöva M först och sedan får byta ner mig till S när kilorna försvunnit.
Så jag undrar vad ni tror, ni får även berätta om hur stora ni är och hur eran sitter på er om ni vill.

Själv är jag 164kg med big babooms :oops: ej riktigt säker på storleken än men har nu 80 F, men ska nog ner en kupa då det inte riktigt sitter bra... även lite bredaxlad.
Just nu väger jag för mycket :ooops: skulle tippa på att efter förlossningen ligger jag på runt 85kg, ska ner till åtminstone mina 64kg igen, men det kommer ta ett tag då dom inte direkt rann av senast :angry:

Så därför har jag nu börjat fundera på om M inte är bättre först och sen får jag gå på en S, hoppas på svar snabbt då jag är påväg att köpa här på forumet och lillen kommer nu den 12:e.
Av Aelia
Jag skulle nog välja M då, och sen byta till S när du har gått ner i vikt :wink:
Användarens profilbild
Av naimiez
162 med små bobisar ;-) och jag har Peekaboo S och den är perfekt ;-)Har du större bröst än mig borde du välja M ;-)
Användarens profilbild
Av diddeldi
har du tänkt köpa den i sverige så rekommenderar jag att du mailar försäljaren och frågar vad de tycker. då blir det troligen rätt :D

One of the most satisfying parts of Monopoly Go is[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?