- tis okt 03, 2006 18:50
Jag vill ha nån modell där klänningen oxå täcker rumpan. Har någon det?? 

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
florin skrev:MEN de flesta förklädesklänningar täcker inte rumpan....Hur då?
Sagas mamma skrev:Det var just det jag menade, att de är lite öppna över rumpan.... När man kallar en klänning förklädesklänning är det inte alltid man menar samma sak.. så här gör jag mina förklädesklänningar (dessa ska man ha något under). finns ju oxå modeller som är mer täckta över ryggen men jag har nog inte sett någon som täcker hela rumpan.... å så finns det förklädesklänningar som inte alls ser ut så här...florin skrev:MEN de flesta förklädesklänningar täcker inte rumpan....Hur då?
Menar du att dom är för korta eller menar du pga det sättet dom är sydda på?
Min mamma har precis sydd förklädesklänningen i Meedoms bok "Barnkläder" till Saga till när Ronja ska döpas, och den täcker rumpan - är dock inte "stängd" helt bakom rumpan, men man kan ju lätt sätta i en knapp där då... Dessutom ser man inte rumpan pga bandet som är knytit där bak.
Jättesöt, förresten!
vad menar du med band som är knytit där bak????Det finns band på denna klänning... svårt att beskriva... dom behövs egentligen inte heller....
När man kallar en klänning förklädesklänning är det inte alltid man menar samma sakNej, jag vet!
Pyron skrev:Vilken sida i boken?Sitter inte med boken nu, men flickan som har den på står med blommor i handen på en äng, tror jag....
We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]
The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]
All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]
this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?