Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Anna
Tyget längst ner gillar jag så mycket. Undrar just om jag inte måste sy idag.... Jag SAKNAR våra syträffar hos dig!
Användarens profilbild
Av florin
Anna skrev:Tyget längst ner gillar jag så mycket. Undrar just om jag inte måste sy idag.... Jag SAKNAR våra syträffar hos dig!
Det gör jag oxå!!!!! Tror inte vi haft en endaste riktig syjunta sedan du var med sista gången.... Å så saknar jag dig å dina barn på alla andra träffar oxå såklart :-) Ni vill inte komma å hälsa på? Här finns ju sovplatser :D
Av anna/my
ååååå så fina, gillar speciellt den med trädet på mitten och vitsippor, du kanske kan sälja den till mig i stället :D

vad är det för storlek?
Användarens profilbild
Av Sannasmamma
Anna skrev:Tyget längst ner gillar jag så mycket. Undrar just om jag inte måste sy idag.... Jag SAKNAR våra syträffar hos dig!
Vi kan sy hos mig :D Fast jag är ingen sy-guru som florin förstås :?
Användarens profilbild
Av Anna
Sannasmamma skrev:
Vi kan sy hos mig :D Fast jag är ingen sy-guru som florin förstås :?
JA! Jag är inte så slipad på att sy, men tycker det är så roligt och bättre är det om man är flera. Nu önskar jag bara at tjag kunde bli lite mer noggrann också. sitter just och irriterar mig på att jag inte trädde om overlocken innan jag sydde Linus röda velourbyxor....
Användarens profilbild
Av Linnea
Jahapp, inte är det jag som beställt dem, även om jag önskar så :wink:
annars gillar jag att handla av dig Florin, du är en sy-gudinna :D

sannasmamma och Anna: ni kan väl ha lite syjunta och sedan skicka allt till mig (strl 86 ska det va) 8)
Användarens profilbild
Av sacha42
jättefins klänningar :D
Användarens profilbild
Av Aurian
De är ljuvliga! Och säkerligen ännu bättre i verkligheten!

anna/my skrev:ååååå så fina, gillar speciellt den med trädet på mitten och vitsippor, du kanske kan sälja den till mig i stället :D
Dream on girl! :wink:

De är till MIG alla tre!! *MOAHHAHAAHAHAHAAAA* :Hahaa: :vågen:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?