Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av florin
Denna är jag sååå nöjd med, tycker den blev jätte fin :D Kantbanden är ini trikå se det var lite pilligt att få allt på plats men jag tycker trikåbanden är mysigare till små bebisar. E ftersom jag alltid störde mig på Antons tröjor som inte hade mudd så blev det mudd i ärmarna :-)

Den är sydd till en vän som ska ge bort den i present till en nyfödd liten pojke.

Bild
Användarens profilbild
Av norkmedoo
jösses så söt! :heart:

du är grym :D
Användarens profilbild
Av Anna
FIIIN :heart: och jag tror den skulle vara fin till ett par matchande byxor med vita muddar (sådana som Linus gröna med blad typ) I så små storlekar kan det noga vara mycket av det där fina tyget.
Användarens profilbild
Av florin
Anna skrev:FIIIN :heart: och jag tror den skulle vara fin till ett par matchande byxor med vita muddar (sådana som Linus gröna med blad typ) I så små storlekar kan det noga vara mycket av det där fina tyget.
Det var precis det jag funderade på :D Har klurat lite på hur man annrs skulle få till ett par passande byxor , är inte så lätt att hitta ett enfärgat tyg som passar...
Av Jenny
florin skrev:
Anna skrev:FIIIN :heart: och jag tror den skulle vara fin till ett par matchande byxor med vita muddar (sådana som Linus gröna med blad typ) I så små storlekar kan det noga vara mycket av det där fina tyget.
Det var precis det jag funderade på :D Har klurat lite på hur man annrs skulle få till ett par passande byxor , är inte så lätt att hitta ett enfärgat tyg som passar...
Å vilken fin! Menm ett par vita velourbyxor då?! Det skulle jag tycka vara läckert!
Av Petra
Så snygg. Hade gärna haft en sådan. Var hittar ni alla snygga tyger? :shock:
Användarens profilbild
Av florin
Petra skrev:Så snygg. Hade gärna haft en sådan. Var hittar ni alla snygga tyger? :shock:
Loppis, secondhand, auktioner, återvinningsmarknader, rödakorset, myrorna, frälsningsarmén och liknande :D
Användarens profilbild
Av florin
Tisse skrev:
florin skrev:
Å vilken fin! Menm ett par vita velourbyxor då?! Det skulle jag tycka vara läckert!
Det skulle nog bli fint men jag tror inte att ohlssons har vit velour och det är nog tänkt att detta ska ges bort vilken dag som helst, dvs nätshopping är inget allternativ...
Användarens profilbild
Av melon
Va läcker!!! Jag tror den mamman (och pojken såklart också) blir jätteglada! :D
Användarens profilbild
Av sussan
OOOO helt ljuvlig :D Du är ju bäst!
Användarens profilbild
Av amöba
Vad du är duktig på att sy!! :urule:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?