Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Efter lite funderande och knåpande och hjälp från endel av er (se syskola-tråden) och bråkande med maskinen :hopmad: Har jag nu äntligen lyckats sy ett nattlinne till Joys Waldorfdocka! :vågen: Så nu slipper dockan sova i sina vanliga kläder :wink: Det är så kul när man lyckas! :) Och så är det ju rätt smart att träna sig på dockkläder så slipper man göra alla tabbar på de riktiga kläderna sen... :lol:
Senast redigerad av mejamy den mån okt 02, 2006 18:43, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av Åsa mamma till 4
jaha och var är bilden då?
Man måste visa också :this:
Användarens profilbild
Av mejamy
Det vart klart så sent igår och nu när jag skulle lägga in bild så hittar jag inte sladden :roll: Lägger in så fort jag kan :)
Användarens profilbild
Av Linnea
Bild

du hade url (text + länk) istället för img (bild) :wink:

jättefin blev hon, dockan iaf :D
Användarens profilbild
Av mejamy
Linnea skrev:
du hade url (text + länk) istället för img (bild) :wink:
Ja just ja :duh: Det var så längesen jag la in nån bild här..och så är jag väl lite trött också :wink:
Användarens profilbild
Av Åsa mamma till 4
Jättefint :D

Jag vill också ha en sån docka! eller vad säger jag, barnen vill det naturligtvis :wink:
Användarens profilbild
Av mejamy
Åsa hemmamamma till 3 skrev:Jättefint :D

Jag vill också ha en sån docka! eller vad säger jag, barnen vill det naturligtvis :wink:
:lol: Ja man blir lite barnslig, jag tycker de är så ruskigt fina! :)Men Joy gillar sin docka också! Imorse när vi åkte iväg vinkade hon till dockan. Sen när vi kom hem och hon fick syn på dockan utropade hon: "Hej!" *ler*. Den lägger sig också samtidigt som Joy (såklart) och Joy tar fram dockklädlådan och försöker ta av kläderna (behöver hjälp ännu), sen från och med idag ska dockan ha nattlinne på och sen kramar hon den så gosigt när jag lägger henne (dem :wink:). Det är allt mysigt med en lite tjeja i huset ändå :). Är sugen på att försöka mig på att sy en sån docka själv nångång framöver också. Får se när jag samlat mod (och material) till det...
Av Sussi med Maja
Men så söt! Vad duktig du är!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?