Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av AmandaPitkänen
fast patapum var väl från 5 månader?

Jag tänkte om jag på nåt sätt kunde mäta på min son om han kunde sitta i den nya ergon... 30 cm sa du... hur ska jag mäta då? Eller det kanske inte går?
Av AmandaPitkänen
men patapum var väl från 5 månader?

Kan jag på nåt sätt mäta på min son om han kan sitta i den nya ergon?
Av AmandaPitkänen
varför ger huvudstödet bara stöd om de sover? Jag är helt ny på detta så jag kan ingenting, så jag hoppas ni har tålamod med mina "dumma" frågor :oops:
Användarens profilbild
Av April
Huvudstödet är till för barnet när det somnat. För att det inte huvudet ska hoppa fram och tillbaka, när barnet somnat. När barnet är vaket, så kanske det vill titta lite ;-) (men man kan säkert ha det då också)

Provade på en liten kille som är 5 månader (den NYA Ergon alltså) och jag tyckte att hans ben blev bra... både bak och fram. Men alla barn är ju olika. Tyckte att han satt bra eftersom det på den nya modellen går ner i rumpan, så barnet kommer ner lite mer, än i den gamla modellen.

Den nya Ergon är från ca. 3 månader på mage och från ca. 5 månader på rygg. Man kan även bära på höften, men det har jag inte testat.

Kram
Användarens profilbild
Av April
Kan säga att jag ger den nya modellen lite högre betyg än den gamla ;-) Du kan se på bilder under "fotografier och bilder", jag har lagt in två länkar där :-)

Kram
Av AmandaPitkänen
hmmm, förlåt men jag förstår inte... "fotaografier och bilder" vart hittar jag det?? :oops:
Av AmandaPitkänen
VILL HA!!! :D Åh vad jag vill ha nu! Min son måste bara komma i den! Men vart förutom på www.verdandis.com kan jag köpa den? Där fanns den ju bara i svart och den beiga är ju rätt snygg...
Användarens profilbild
Av April
Jag har beställt den från USA. Jag kan skicka dig ett PM.

Kram
Användarens profilbild
Av Aurian
www.sjalar.nu har fått in den nya Ergon! Och de har alla tre färgerna :P
Av AmandaPitkänen
men den nya patapumen med huvudstöd verkar ju likvärdig med den nya ergon... står ju att man kan ha den från att barnet kan stödja huvudet själv, samma som på ergon... är de typ likadana?
Användarens profilbild
Av April
Det är nog en smaksak... Jag har inte sett Patapum och kan inte uttala mig. Ska se en av den gamla modellen idag, så jag kan ge ett litet utlåtande då ;-)

Kanske någon som har erfarenhet av bägge?

Kram
Användarens profilbild
Av Ester
testade den nya patapumen med huvudstöd idag,...snygg och enkel i designen...den tar ju betydligt mindre plats än ergon så som resebärtyg är den nog super...och riktigt snugg alltså..lite sportig med den nya huvudstödet som för övrigt var luftigt och lätt att justera
Användarens profilbild
Av Ester
nja igår var det nog :roll:
Användarens profilbild
Av April
Elin, har du hunnit se den nya Ergon också?
Kan du göra ett utlåtande om man jämför dem?

Kram
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?