Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Mamma Eli
Är det någon som har något bra tips på hur man kan knyta på sig sin långa långsjal utomhus på smidigaste sätt utan att den blir smutsig? :) Det verkar som att många tar till andra bärmedel när de är ute. Har iofs inte provat vare sig Mei Tai eller Ergo, men tycker att långsjalen avlastar så bra att jag gärna har med en tunn sådan i skötväskan och är ute efter något bra knytknep om det finns.
Användarens profilbild
Av kajsa kavat
Man kan knyta knutar i vardera änden så blir sjalen inte så lång och släpar inte i marken :wink:
Annars brukar jag se till att knyta när man har något att lägga ändarna på tex en bänk, sätet i bilen eller liknande :)
Användarens profilbild
Av P
kajsa kavat skrev:Man kan knyta knutar i vardera änden så blir sjalen inte så lång och släpar inte i marken :wink:
Annars brukar jag se till att knyta när man har något att lägga ändarna på tex en bänk, sätet i bilen eller liknande :)
:iagree:

Oftast är man inte bara ute där det inte finns något. Att lägga ändarna på en bänk är ett bra tips.
Användarens profilbild
Av Mamma Eli
Tackar för bra tips! :D

Vilket underbart ställe detta är! Det är ju helt fantastiskt att kunna ställa en fråga så här och så snabbt få bra tips och råd. Undrar hur man betedde sig innan internet fanns... :hmm: Internet är ju toppen när det används på rätt sätt.

Det får vi se till att lära våra barn förresten - att använda internet på rätt sätt! Är högstadielärare och ser många trötta ungdomar som sitter för mycket vid sina spel eller chattar så de inte vare sig hinner eller orkar med skolan. En parentes bara... men en viktig sådan.

En till fråga - ni som använder Quick-fix, hur långa sjalar har ni?
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?