Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Kajsabajsa
Jag har haft en Olga och var jättenöjd. Tunt, svalt och mycket följsamt tyg. Enda nackdelen tycker jag är den tråkiga färgen :( men det går ju alltid att färga.

Du får en bra sjal för billig penning och och det kan ju vara bra om man inte rikigt bestämt sig för om man trivs med sjal eller inte.
Användarens profilbild
Av VenusLi
jag är nöjd med min Olga. :) den är lätt, mjuk och sval. dessutom tycker jag inte att den är så ful i färgen. :wink:
Användarens profilbild
Av Åsa mamma till 4
Jag har också en Olga och är jättenöjd. :D
Användarens profilbild
Av naggie
Gillar verkligen Olgan :tumsup:
Av Sussi med Maja
Jag har också en Olga, jag gillar den och tycker den är snygg i färgen. Tyvärr använder jag den aldrig iom att jag nästan inte bär alls längre. ( Du kan ju säga till om du vill köpa den för en billig penning :wink: )
Av belinda
fullkomligt älskar min olgaringsjal :D dock faller färgen mej inte smaken, så den är svartfärgad :D
Användarens profilbild
Av Monia
Jag gillar också min Olga. Den behöver dock två-tre tvättar för att bli riktigt bra tycker jag. :D
Användarens profilbild
Av Mamma Eli
Gillar min Olga långsjal riktigt mycket! Den skulle kunna ha lite mer giv, men den fungerar alldeles utmärkt och uppfyller ett för mig väldigt viktigt kriterium - den är sval!!!! Är varmblodig av mig så här i amningstider. :D Den tar dessutom inte så stor plats så den hänger med i skötväskan varje dag och används titt som tätt när vi är ute (dock helst inomhus, alltså köpcentrum, bebisaktiviteter, m.m.).

Gillar också färgen riktigt mycket dessutom! Trodde den skulle kännas tråkig men jag trivs jättebra i den. Har dock tänkt sy något av andra halvan också men då färga tyget så man får lite variation.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?