Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av puppan
Om någon kommer ihåg så köpte jag i somras ett jättefint brunt tyg med frukter på.
NU! har jag ääntligen kommit mig för att sy i det, och det inte ens till Kajsa utan till en jämnårig kamrat till henne.

Jag är supernöjd så det blir nog en likadan till Kajsan vad det lider. Synd bara att man måste jobba också. :wink:

Här kommer såklart en bild också:

Bild
Av Neva
Vad fin och söt den blev!
Användarens profilbild
Av Annika80
Den blev jättefin, ja synd att man har annat att göra, annars kunde man ju sy jämt, det finns ju så mycket fina tyger.
Användarens profilbild
Av mejamy
Jättefin! :tumsup: Jag har också ett tyg liggande som väntat på att bli förklädesklänning sen i sommras nångång...men min maskin har varit bråkig, annars hade den nog varit klar för längesen. Nu har jag dock en maskin igen (som dock bråkar lite men funkar), så vem vet när det blir en förklädesklänning här med... :wink:
Användarens profilbild
Av VenusLi
Vad fin den är. Underbart tyg!
Kajsabajsa skrev: Det är enda nackdelen med att sy tycker jag. Det här att man bara vill sy mer och mer...
Håller med! Att sy är det som håller mitt humör uppe vissa dagar.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?