Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av miso
Svår fråga kanske men sambon tittar lite oroligt på min hemmasydda MT och jag skulle vilja lugna honom ang vad den håller för. Hur länge har ni kunnat använda era hemsydda (min är gjord bla i Lenda)?? Är det någon som varit med om att den kollapsat på något sätt vid användning?
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
Albert är iofs inte så tung (11,5 kg) men vår MT har fortfarande ett "provisoriskt" midjeband utan förstärkningssömmar, samma i axelbanden. Den används flitigt och har inte gått sönder någonstans.

Även om en söm inte skulle hålla så går ju inte hela selen sönder och barnet ramlar ut. Håll lite koll på att sömmarna är hela så är det ju ingen fara.
Användarens profilbild
Av jag71
Jag har en sele som jag sytt i och för sig i quiltattyg men det är ju sömmarna som kanske är lite osäkra (om något nu skulle gå sönder så borde det ju bero på mig och inte på tyget). Jag har burit tösen som då var 6½ år och lite över 20 kilo, gick utmärkt! OCh selen höll. :lol: :lol:
Användarens profilbild
Av miso
Tack för era svar, ja dottern väger bara strax över 6 kg så det borde inte vara något problem. Kanske är det känslan av att den inte är Godkänd och Testad som oroar sambon. Jag tycker ju själv att den känns stabil. Det enda som kan hända så där pang på är väl kanske att tyget spricker tex i axelbanden eller att dottern blir väldigt akrobatisk och kastar sig bakåt på nåt vänster.
Användarens profilbild
Av Alex
Jag bär Felix ibland, och Carlos ofta, och HAN sitter INTE still, det vill jag lova! :D
Den håller!
Av Ankina
Jag vet inte vilken typ av MT du sytt, men om du sytt en med breda axelband och är orolig så kan du ju korsar banden över barnets rygg och brer ut över rumpan (typ omslutet om du förstår hur jag menar), då borde det vara omöjligt att barnet faller ur även om ena axelsömmen mot all förmodan skulle brista, det andra axelbandet håller ju fast barnet och sannolikheten att båda axelsömmarna brister samtidigt är väldigt liten.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?