Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Aurian
Jag är, som de flesta nog vet :wink: , gravid. Nu i vecka 40+3... Alltså fyra dagar över tiden.
Devin väger drygt 12kg, och jag bar honom på ryggen här hemma i nästan två timmar i Ergon ikväll!!! 8)
Det kändes inte ens tungt, förutom i fötterna, då jag inte stod stilla en sekund i stort sett :lol:

Helt underbart, och jag är sååå lycklig över att vi skaffade den! Borde ha gjort det mycket tidigare egentligen... :roll: Devin älskar den också! Han bara myser när han är uppe på ryggen, och har inget emot att man spänner fast huvudstödet även när han är vaken, då han ändå helst vill luta huvudet mot min rygg när han sitter där bak :lol:

Tyvärr var fästmannen väldigt upptagen med köksrenoveringen så vi hann inte få något foto på när Devin satt på ryggen... Men det SKA fixas imorrn! Måste ju hinna få en bild på det innan krypet kikar fram! :shock:
Tänkte att det nog kanske kan uppskattas hos de som säljer Ergo om jag skickar in bild på mig själv som extremt höggravid med ett tolvkilos barn på ryggen (borde ju vara ganska bra reklam :wink: ) Eller vad tror ni? :?
Användarens profilbild
Av Bina
Åh vad mysigt det låter! Tänk det är imponerande att du orkar bära på ryggen när du är höggravid!

Hoppas "krypet" snart tittar ut! *KRAM*
Av Carina
Ohh vill se bild! Fota fota! :D
Användarens profilbild
Av April
JA, skynda dig!!! Vem vet hur länge du får lov att vara höggravid ;-) Roligt att det fungerar så bra!

Kram
Användarens profilbild
Av Aurian
Äsch, vi har haft fullt upp heeeela dagen då mina föräldrar varit här... Så jag har inte haft riktigt chans att kasta upp Devin på ryggen...
Och nu ligger han ju o sover för natten :( Men imorrn! Då SKA det banne mig fotas! Får be pappa fota på dagen redan, när vi är ute o går eller så :mrgreen: För de ska ju hit imorrn med och leka med Devin :lol:

Så bebisen får snällt stanna i magen ett tag till :wink:
Användarens profilbild
Av Aurian
:P Nu äntligen har vi tagit bilder!!! 8)
Såhär såg vi ut på promenaden idag :lol:

Bild
Användarens profilbild
Av April
Cooling! Åhhh... vad mysigt det såg ut! Vill ju också ha en sådan fin mage ;-)

Kram
Användarens profilbild
Av Karin&Alex
Härlig bild!!! :)
Användarens profilbild
Av Bebisens mamma
Grattis till lilla Vilja! Underbart sööööt!
Mys riktigt ordentligt nu!

Kramar till hela familjen!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?