Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Jag fick ju FEEEEL tyg..... :hopmad:
Jag tittade fel i katalogen när jag beställde och skrev fel artikelnummer :duh:
Så det tyget som skulle varit fårskinn och blivit en snygg kappa till mig kom aldrig.
Istället fick jag ett manchestertyg som jag tycker är skitfult, nästan 3m.
Så vad tycker ni att jag ska sy av det här?
Bild
Användarens profilbild
Av Panakeia
om du tycker att det är skitfult så tycker jag du ska kika på om du kan få returnera det (distansavtalslagen, du har rätt att returnera varan utan egentlig anledning upp till 14 dagar efter att du fått den, har jag för mig, nån annan kan det nog mer exakt tror jag)
eller så kan du ju föröska sälja det vidare, det är ingen ide att sitta å lägga tid och jobb på ett tyg du inte gillar........
Användarens profilbild
Av linafelicia
Jag hade skickat tillbaka det. Det har jag gjort flera gånger när jag beställt tyg ur katalog. Ibland har det varit så att färgen inte stämmer överens med katalogen och ibland har den som beställt helt enkelt ångrat sig (vi brukar vara många om en beställning). Ring och säg som det är och be att få skicka tillbaka.
Användarens profilbild
Av miso
Du skulle kanske kunna kombinera tyget med några tuffa tyger i helt annan stil, titta tex på www.suki.se de är jättebra på att kombinera olika tyger. Eller använda det som foder?
Användarens profilbild
Av Åsa mamma till 4
miso skrev:Du skulle kanske kunna kombinera tyget med några tuffa tyger i helt annan stil, titta tex på www.suki.se de är jättebra på att kombinera olika tyger. Eller använda det som foder?
Det var en bra idé. :D
Försöka skicka tillbaka är inte min stil, tycker bara det är trassligt.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?