Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Mamma Eli
Jag har precis sytt mig en sjal av en 5-meters rulle olga från Jysk. Är väldigt nöjd och trivs med den svala sjalen. :) Tänkte jag skulle använda andra halvan av tyget också, men det skulle vara trevligt med en annan färg då. Är det någon som vet hur pass farliga/ofarliga textilfärger är samt hur bra det går att färga detta tyg?
Användarens profilbild
Av Kotten
Jag har också en Olga, men den känns lite grå. Hur har du tänkt färga din?
Användarens profilbild
Av Åsa mamma till 4
Jag har också en olga och skulle vilja färga den brun, det borde väl gå bra?
Användarens profilbild
Av Mamma Eli
Brun låter inte så tokigt. Är era sjalar syda? Jag letade bomullstråd då jag sydde den första just med tanke på eventuellt färgande. De hade dock bara bomullstrådar i svart och vitt så det fick bli brun tråd. Kanske inte passar till nästa nyans så tänkte sy med vit bomullstrpd op den så tråden också förgas.
Användarens profilbild
Av doddit
Jag har färgat olga i moccabrun och svart.
Den svarta blev helsvart men på den bruna lyser ränderna igenom. Fast jag tycker det blev rätt läckert :wink:
Användarens profilbild
Av Mamma Eli
doddit skrev:Jag har färgat olga i moccabrun och svart.
Den svarta blev helsvart men på den bruna lyser ränderna igenom. Fast jag tycker det blev rätt läckert :wink:
Låter ju snyggt! Vad använde du för typ av färg? Funderar också på att färga tyget brunt...

Är ni nöjda med era sjalar av Olga? Tycker den är sval och skön, även om jag inte skulle ha något lite mer giv... men, men, den fungerar riktigt bra och avlastar också fint.
Användarens profilbild
Av mojsan
Mamma Eli skrev: ...Är ni nöjda med era sjalar av Olga? Tycker den är sval och skön, även om jag inte skulle ha något lite mer giv... men, men, den fungerar riktigt bra och avlastar också fint.
Bra sjal för det priset, men går ju inte att jämföra med en diagonalvävd, precis...
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?