Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Husqvarna Huskylock 360d. 4-trådig overlock.

Är det någon som vet något om denna maskinen? Hur gammal är den? ÄR den värd 2000 kr?
Användarens profilbild
Av Madde
Ja, det var samma! Kanske ska köpa en helt ny istället... :?

Den sidan hittade inte jag när jag sökte? Men nu ligger den bland mina sparade länkar... Tack! :D
Användarens profilbild
Av Anna
lät dyrt om den kostar 2500kr ny. Det är nog värt den där pengen med garanti. Jag har en huskvarna huskylock 905 och är nöjd, men den låter ganksa mycket. Ett tag sydde den inte så helsnygga sömmar men nu har jag stadat den rejält och trätt om och då är den kanon igen.
Användarens profilbild
Av Ingetora
Nja... Jag har en Huskylock 34 D (tycker jag det står på den) och den köpte jag för mässpriset 995 kr för 10 år sedan. Tror den kostade det dubbla egentligen. Skulle aldrig ens komma på tanken att sälja den för 2000 kr! :lol: Fast min är ju förstås inte till salu.

Vad kostar egentligen en overlock utan rullfåll nuförtiden om man kan ta sådana överpriser? :mitvit:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?