Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av AnKa
Vi ska måla ladan i sommar så jag tänkte slakta ett gammalt lakan att bära i, vill ju inte ha färg på mina sjalar.

Men ett lakan är ju brett har ni klippt det smalare och fållat eller haft det så brett som det är. Är lite lat och undrar egentligen om det går att ha en så bred sjal, så jag slipper klippa och sy så mycket.
Användarens profilbild
Av jag71
Jag delade ett lakan och sydde ihop kortändarna så att jag fick ett långt tygstycke med en söm som mittmarkering. Insåg att jag trivdes med att bära och köpte en "riktig" sjal men använder min lakanssjal ibland när jag är hemma.

Så ett litet klipp med saxen, sen dra och så gjorde jag två raksömmar! Snabbt och enkelt!
Användarens profilbild
Av Kristina
Jag klippte det på längden (så det blev långsmalt alltså) och fållade inte.. :wink: Lite fransar kan man leva med! :lol:
Användarens profilbild
Av Madde
Men åh vad du är smart... :D Jag har gått och funderat på hur jag ska kunna hjälpa till att måla huset nu på semestern utan att ha "medhjälpare" eller en nerkladdad dyr sjal!
Användarens profilbild
Av Anna
Har man en sådan där sick sack sax så fransar det ännu minder. Men att måla huset med lite frans gör väll inte något alls?
Användarens profilbild
Av tinaw
Fast lakansväv kan ju "rivas av" om det vill sig illa. Så jag skulle nog sicksacka i alla fall.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?