Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av AnneliJ
Är så förskräckligt sugen på en sele. Har varit inne på Ergo, men det finns ju flera andra också. Jag skulle vilja veta vilken sele som funkar bra på kort, tjock mamma :? och kort normal pappa. Helst skulle jag vilja kunna bära både August 5½ månad och Storebror Elis 2 år, fast det kanske inte funkar...? Ja, inte samtidigt alltså men samma sele till båda :) Vad finns det för selar och vilka egenskaper hos selarna har avgjort era val?
Användarens profilbild
Av tinaw
Samma sele funkar till båda! Jag vet att det har varit tal om att någon av elarna inte varit så bra på smala, korta personer....? Kan det ha varit patapum...? Någon?
Användarens profilbild
Av Suskiv
Jag är ganska kort och ganska rund och jag tycke ERGO NG sitter riktigt bra. Därmot så är den nästan för stor i avbärar bältet för min magre man.
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
Ergons midjebälte går att göra mindre än Patapumens, jag tror Ergon har lite längre axelband också. Patapumen är lägre i sittdelen än Ergon, så till ett större barn tror jag nog på Ergo. Den är rymligare också eftersom sittyget är skålat. Jag tror inte att Albert kommer rymmas i Patapumen när han har vinterkläder på sig, så jag lurar åt att införskaffa en Ergo till vintern.
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
Hmm, när jag av en annan anledning kollade i tråden med mått på olika selar verkar det som om den vadderade delen av Ergons midjebälte ska vara längre än Patapumens. Det känns inte som om det stämmer med de jag haft. Jag hade mer nylonrem runt midjan med Ergon än med Patapumen... :hmm:
Av kylsbo22
finns "beco" på nätet, aldrig hört talas om
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?