Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av binaem
Har sytt en ny klänning till O som bor i byn. Den största jag sytt hitills. Blev snygg tycker jag och Emelia ville givetvis ha en hon också även om hon inte gillar brunt eftersom hon inte kan tollerera att jag syr åt andra ibland.

Bild

Sydde ett par byxor till Nathael också, han är mitt mellan storlekar nu vilket irriterad mig. Men att få honom att posera var värre, är i vart fall i brun velour med turkos söm nedtill

Bild

Annars har jag just nu uppdraget att sy till dockan Carnella (ännu bara en klänning som blev för stor) samt pågående stickningar i form av nästan klar mössa till Emelia, påbörjad halsduk till mig och önskad mössa till Johan. Samt en beställd klänning, en påse till lego och så har jag STORA funderingar på A-linjeklänning till mig själv i något av Åhlens medaljongsammetstyger. Vad tror ni om den idén?? :? :oops: :?:
Användarens profilbild
Av Soffi
:shock: åvafindenva! :D är den stor nog att passa mig??
Användarens profilbild
Av binaem
Soffi skrev::shock: åvafindenva! :D är den stor nog att passa mig??
Nja ... mer en 5-åring :D
Användarens profilbild
Av Maerion
Superfin! :shock: Jag skulle också kunna tänka mig en sådan ja! Snyggt att du passat in mönstret både bak och på fickan!

En klänning till dig låter som ett bra projekt, det är ju lätt att glömma bort sig själv..
Av Sussi med Maja
Vilken jättefin klänning! Jag vill också sy :) Ska försöka hinna in och kolla på mönster när jag åker hem från skolan idag!
Användarens profilbild
Av Monia
WOW vad SNYGG!!! :vågen: :vågen: :urule:
Av belinda
precis mina ord jagvillhajagvillhajagvillha :D
Användarens profilbild
Av sacha42
mejamy skrev:
:iagree:
och om inte annat till Alvliten :eld:
Användarens profilbild
Av Soffi
:lol: men hörrni!!!

Det måste bli nästa sjalbarnstrend, förklädesklänningar till mammorna (och frisinnade pappor)!!!! 8) 8)

Ser fram emot bilder :lol: :wink: !
Användarens profilbild
Av binaem
Soffi skrev::lol: men hörrni!!!

Det måste bli nästa sjalbarnstrend, förklädesklänningar till mammorna (och frisinnade pappor)!!!! 8) 8)

Ja, jag tror bannemej att jag ska köpa tyg idag till MIG. Hmm var hittar man sammetskantband?
Användarens profilbild
Av florin
Birka27 skrev:
Soffi skrev::lol: men hörrni!!!

Ja, jag tror bannemej att jag ska köpa tyg idag till MIG. Hmm var hittar man sammetskantband?
Klart du ska göra det !!! Ser fram emot bilder :D Sammetskantband har de på en del tygaffärer, finns dock i mycket begränsad färgskala... fast jag tror det blir fint med vanligt oxå...
Användarens profilbild
Av Anna
Jag hade en sådan jeansklänning länge... typ när jag var nästan vuxen och det inte alls var mordernt (fast det är det väll inte nu heller?) Skulle nog kunna tänka mig en sådan själv, men det känns inte som ett amningsplagg direkt :( Men jag skall ju snart börja jobba.... då kanske?
Användarens profilbild
Av Kusmi
Anna skrev:Jag hade en sådan jeansklänning länge... typ när jag var nästan vuxen och det inte alls var mordernt (fast det är det väll inte nu heller?) Skulle nog kunna tänka mig en sådan själv, men det känns inte som ett amningsplagg direkt :( Men jag skall ju snart börja jobba.... då kanske?
du får vända på klänningen när du är hemma så funkar det nog att amma i också.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?