Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av puppan
Kajsas mamma har fått lite blodad tand på att sy just nu. :lol:

Det är rooligt, iaf när man har lite tid att sitta i lugn o ro. (Händer inte alltför ofta men men.. :wink: )

Här är iaf mina tre senaste alster, klänningen längst till vänster är inte klar ännu. Den saknar snedremsa.
Det är förklädesklänningar, jag hittade en bok på biblioteket om förkläden till barn och vuxna och så klippte jag ungefär en 7-8 prototyper ( :shock: :lol: ) innan jag fick den som jag ville.

Bild

Och här är en livebild också, på min stora tjej! :shock: Visst ser hon 'vuxen' ut! :heart:

Bild
Användarens profilbild
Av Sannasmamma
Så fina :D Hon ser verkligen stor ut med hår och jeans! Sanna är fortfarande nästan skallig och ser ut som en bäbis :lol:
Användarens profilbild
Av P
Finfina. Kul när man får till det som man vill ha det.
Användarens profilbild
Av Isanna
Jättesnygga! Bra jobbat! Grönt ÄR skönt!
Av belinda
vad fina klänningar :D å så söt hon är på bilden :D
Användarens profilbild
Av lenaj
Å va snygga!!! :D
Användarens profilbild
Av Kotten
Jättefint puppan! Vad tålig du är som pallade göra sju prototyper.

Berätta genast var du har hittat dessa tyger! :this:
Användarens profilbild
Av Ingetora
Åh, vilka fina klänningar! Grönt är allas vår favoritfärg här hemma, killarna har tom. fått klargröna vinterytterkläder i år.

Ja, visst är det skumt att en förklädesklänning kan se ut på så många olika sätt, de ser ju nästan indentiska ut när de sitter på barnen. :lol:
Användarens profilbild
Av Maerion
Åhh vilka snygga! Jag älskar också grönt!
Och visst ser hon stor ut, trodde hon var närmare tre först när jag såg bilden! :shock: :D
Användarens profilbild
Av puppan
Jag tror att det är toffsen som gör det... :lol: Att hon ser så stor ut menar jag, lillhjärtat mitt. :heart:

Ja, alltså jag sydde inte så många prototyper, utan klippte och nålade. Beskrivningen i boken var väldigt vid med volang och jag ville ha den mera 'rak' så jag fick ändra om vinkeln på axelbanden hela tiden. Man tillslut så blev det ju bra.

Och tygerna är gamla.. Den i mitten med klöver på är en gammal duk från min mosters svärmor. Tyvärr så har jag klippt i den :duh: klantigt nog, men jag får väl skarva om jag vill sy mer. :lol:
De två på flankerna är gamla påslakan som jag fick av min svärmor i helgen. Mysigt ingosade och mjuktvättade. :lol:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?