Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av sillen
...och jag har redan hunnit med att använda den två gånger! Så här kommer nu några första-intryck:

* Åh så snygg! Har den mörkare färgen och den är marin-grå-blå i färgen och med ljust foder. Muddarna och fickorna gör att den ser lite minder "tältaktig" ut - bra!

* Varför så korta blixtlås? Pytte verkar vilja ha möjligheten att sticka ut armarna och då känns det som blixtlåset får en rätt häftig påfrestning..

* VARM!! Den är jättevarm! Så länge det inte blåser tror jag aldrig jag kommer frysa i den här!

* Knapparna som man fäster luva och halsduk i känns fnuttiga. De är för små i förhållande till öglorna, vilket gör att det känns som man kommer tappa det ena eller det andra - men de går ju att byta.

* Maken blev glatt överraskad! Han är inte så hippie-aktig av sig, men han tyckte den var fin! Det gjorde mig glad!

Och så en fråga - hur förvarar ni era ponchos när ni inte använder dem? Liggande på en stol i hallen, eller? För den bör väl inte hänga?

Summa summarum: NÖJD!
Användarens profilbild
Av CrazyMagpie
Va kul att du är nöjd med din poncho! :lol:
Har själv bara provat en inomhus utan barn i sjal, och jag håller med dig, den känns väldigt varm, och jag gillade att det var ganska långa muddar på den.

Blir det ett sjalbarn till någon gång står en poncho (eller kanske en bärjacka?) helt klart med på min önskelista!
Användarens profilbild
Av April
Skönt att den blev bra! Det vill man ju när
man lägger ut så mycket pengar :wink: .

Kram
Användarens profilbild
Av Helena
sillen skrev:.
* Varför så korta blixtlås? Pytte verkar vilja ha möjligheten att sticka ut armarna och då känns det som blixtlåset får en rätt häftig påfrestning..

Och så en fråga - hur förvarar ni era ponchos när ni inte använder dem? Liggande på en stol i hallen, eller? För den bör väl inte hänga?

Summa summarum: NÖJD!
Det finns ju ett blixtlås bak också, dra ner det lite, så blir det mer rum fram (ifall du bär fram). Fast jag tycker också att det kunde varit längre blixtlås, jag har ju problem med att ta på den, när Miles sitter på min rygg.

Jag brukar hänga upp den om jag har tid, tänkte tvärtom att det var bättre för den att hänga, men ibland ligger den i en hög, när jag inte har tid.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?