Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Tabby
Har någon gjort en ringsjal i fake siden. Alltså i polyester? Har sett ett så sött tyg och tänkt använda små alu-ringar till. Men glider barnet ur sjalen då tyget är så pass glatt??
Användarens profilbild
Av Helene
Det kanske funkar om du gör den ganska mycket bredare än en vanlig ringsjal? Så man "korvar ihop" den i knävecken och kan dra upp den ordentligt över axlarna.
Användarens profilbild
Av jag71
Nu är jag ingen hejare på att sy men beror inte det lite på vilka kläder barnet har, hur mycket "glid" det blir.
Och så borde du ju kunna "fodra" tyget med ett tunnt bommulstyg eller nåt. Har inte tänkt igenom det ordentligt men har själv lite glansigt tyg som jag funderar på att göra något roligt av. Så berätta om du kommer på nåt smart så jag också kan använda det. :)
Användarens profilbild
Av Tabby
När man har bävernylon overall på barn i vanlig ringsjal så glider barnet så man får hålla i även om man satt i ungen som man ska. Därför undrar jag om tyget....

Tack för era svar än så länge :-)
Användarens profilbild
Av Helene
Men om barnet verkligen sitter rätt, i en "påse" med knäna högre än rumpan och tyg upp till nacken, hur kan det då glida? (om man inte har en "pinnunge" villsäga, som spänner ut sig!)
Användarens profilbild
Av Tabby
Ingen som sytt i slinkigt tyg??
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?