Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av tigre
men àh vilken fin! verkar verkligen vàlsydd!!
Användarens profilbild
Av kajsa kavat
Oooooo! Imponerande! Snyggt! :tumsup:
Av belinda
Impad :shock: ser hur proffsig ut som helst :D
när vi ändå är inne på Babyhawk, jag kan inte för mitt liv förstå varför de inte vaderar midjebälet :shock: :roll: :hmm: ett vadderat midjebälte gör ju hur mycket som helst för bärkomforten :roll:
Användarens profilbild
Av Jennelii
Vilken SNYGG...och DU var ju hur snygg som helst!!
Användarens profilbild
Av fantasiflicka
Ingetora skrev:
fantasiflicka skrev:Är det tyget från Åhléns???
Javisst, det är deras ägg- och spermietyg. :wink: :Hahaa:
Åja, är det så det heter?! Det blir lite lättare för mig att springa in och hinna köpa några meter på tre röda imorgon om jag vet vad det heter nämligen. Annars måste jag harva runt och leta reda på det...
Men du, superbra, då knatar jag bara in i morgon och ber om tre meter "Mörkbruna spermier och ett ägg"! :roll: :lol: :lol:
Ingetora skrev:Trodde det var svart botten eftersom det ju finns ett ljusbrunt också (som Eld77 sytt MT av väl?), men det är mörkbrunt. Gjorde ju inte det hela sämre direkt.
Brunt ät ju lite av mina favvpfärg...rosa brukar komma på andra plats så en MT i rosa och brunt blir ju lite av en fullträff i mina ögon... 8) Bild
Användarens profilbild
Av lenaj
Å ja måste bara in och titta på den här en gång till!! Den är så himla snygg, och den ser så komfortabel ut!!!

Men vilket jobb att få allt att klaffa!!! :eld:
Användarens profilbild
Av Buscilla
Ingetora skrev:
Buscilla skrev:Ser inga bilder :(. Men den verkar gräsligt snygg :-D
Vår internetleverantör hade visst problem imorse, och våra bilder ligger ju utlagda hos dem, men nu ska de synas igen.
jupps, än en gång verkar jag ha haft rätt. Gräsligt snygg var det :heart:
Användarens profilbild
Av Ingetora
belinda skrev:Impad :shock: ser hur proffsig ut som helst :D
när vi ändå är inne på Babyhawk, jag kan inte för mitt liv förstå varför de inte vaderar midjebälet :shock: :roll: :hmm: ett vadderat midjebälte gör ju hur mycket som helst för bärkomforten :roll:
Nä!! Jag håller helt med, fattar inte heller... När man ändå håller på och vadderar kan man ju lika gärna ta midjebältet också.

Fantasiflicka: :lol: :lol: :lol: Tyget heter Katizi tror jag.
Användarens profilbild
Av Eld77
Äsch, jag kanske skulle ha tagit den där färgen på tyg istället... 8) Jättejättesnygg!
Användarens profilbild
Av jazoo
Snyggt som tusan, och det ser ju grymt bekvämt ut! Sååå flashiga bilder, ni ser ut som värsta fotomodellerna, både mamma och barn!

Har jag sagt i tre månader nu att jag ska sy en MT? Snart så, vilket år som helst...
Ingetora skrev: Tyget heter Katizi tror jag.
Japp, precis så heter det. Finns i en mörkbrun/rosa färgställning, och en ljusbrun/grön. Jag har köpt båda i vaxduksvarianten, det blev jättefina haklappar!
Användarens profilbild
Av sol
Vad du duktig du är, och snyggt tyg också. :D

Önskar jag kunde få igång min symaskin någon gång. Känns som om jag aldrig har någon tid... :cry:
Användarens profilbild
Av Mary_Cherry
Vad har du använt till fodret? Jag ska försöka få tummen ur * och sy en mt eller två, men hur mycket tyg behöver man? Jag har ju inte beställt nått mönster än. Det där tyget var ju grymt snyggt så en sån vill nog jag ha, men inte sambon, så jag får nog helt enkelt sy två! :D
Av Sara Helena
Alright!!! :eld: Den var verkligen snygg!
Användarens profilbild
Av Ingetora
Mary_Cherry skrev:Vad har du använt till fodret? Jag ska försöka få tummen ur * och sy en mt eller två, men hur mycket tyg behöver man? Jag har ju inte beställt nått mönster än. Det där tyget var ju grymt snyggt så en sån vill nog jag ha, men inte sambon, så jag får nog helt enkelt sy två! :D
Jag köpte 2,5 meter tyg för att vara på den säkra sidan och kunna mönsterpassa vid behov, men det hade nog räckt med 2 m.

Jag använde överbliven fleece som vaddering och det funkade super. Tror jag hade tre lager i axelband och midjeband och två lager i huvudstödet. Har även vadderat ett höftbälte med sittunderlag på en annan sele och det blev också bra, men ville att denna skulle bli så lik en BH som möjligt.

Jag funderar på att lägga ut mönster och beskrivning i stora drag till min rip off...
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?