Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Jag har sytt den nästan exakt som en Babyhawk, förutom att jag vadderat även midjebältet. Tanken var att den skulle bli helt enhetlig med samma tyg överallt eftersom mönstret är så mäktigt, men sen blidde det ändå en ficka på ena sidan i rent studiesyfte, kan vara bra att ha konstruerat en sån också, vem vet. :wink:

Den lilla kvarten jag testat den var den grymt bekväm! Så här blev den:

Bild

Bild

Bild
Senast redigerad av Ingetora den lör sep 23, 2006 17:15, redigerad totalt 2 gång.
Av dora
å jag älskar :heart: det tyget!!! jättesnyggt :D
Användarens profilbild
Av mammahappy
wow vad snygg!!
Användarens profilbild
Av lenaj
Den är jättesnygg!!! Du är ju jätteduktig med symaskinen!! BabyHawk!!! Var det svårt att göra nack/huvustödet? :D :D
Användarens profilbild
Av binaem
Verkligen dödsläcker! Och den ser väldigt välsydd ut!
Användarens profilbild
Av Zandra
Snyyyygg!
Användarens profilbild
Av norkmedoo
åhwow! snyggt! :D
Användarens profilbild
Av sacha42
asläcker :P
Användarens profilbild
Av gummy
tihi, jag har också köpt det tyget. lyckades komma över två stora stuvbitar och då fick man det för halva priset. men jag har inte riktigt bestämt mig om jag ska använda tyget till en mt eller till kuddar i soffan (eller kanske både och :) )
Användarens profilbild
Av P
Den var inte tokig, sån skulle jag ju oxå villja ha :tumsup:
Användarens profilbild
Av Buscilla
Ser inga bilder :(. Men den verkar gräsligt snygg :-D
Användarens profilbild
Av Ingetora
Men åh, kul att ni gillar den! :D
lenaj skrev:Den är jättesnygg!!! Du är ju jätteduktig med symaskinen!! BabyHawk!!! Var det svårt att göra nack/huvustödet? :D :D
Inte svårt att sy, men jag var tvungen att tänka till ordentligt och klippte fel en gång så jag fick göra om. Man syr alltså fast huvudstödet, remmarna och panelen på en gång, med en enda söm, så allt måste klaffa och vara rätt nålat. :hopmad:
gummy skrev:tihi, jag har också köpt det tyget. lyckades komma över två stora stuvbitar och då fick man det för halva priset. men jag har inte riktigt bestämt mig om jag ska använda tyget till en mt eller till kuddar i soffan (eller kanske både och :) )
Givetvis ska det bli en MT! :vågen: Fuskigt med stuvbitar, mitt tyg kostade 225 kr, helt okej pris för en Mei Tai ändå tycker jag.
Buscilla skrev:Ser inga bilder :(. Men den verkar gräsligt snygg :-D
Vår internetleverantör hade visst problem imorse, och våra bilder ligger ju utlagda hos dem, men nu ska de synas igen.
Användarens profilbild
Av Isanna
Jättesnygg! Den ser otroligt välsydd ut! Bra jobbat!
Användarens profilbild
Av Ingetora
fantasiflicka skrev:Är det tyget från Åhléns???
Javisst, det är deras ägg- och spermietyg. :wink: :Hahaa: Trodde det var svart botten eftersom det ju finns ett ljusbrunt också (som Eld77 sytt MT av väl?), men det är mörkbrunt. Gjorde ju inte det hela sämre direkt.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?