Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Vad ska Buscilla göra???

Köpa den oranga Easyn trots färgmissen och sälja Elden och vara nöjd.
1
5%
Köpa den röda Easyn, sälja Elden och köpa en orange skrynkelgås.
7
33%
Behålla Elden och glömma alltihop.
7
33%
Något helt annat. Vad????
6
29%
Användarens profilbild
Av solanna
Gurli skrev:
Lycke skrev:Behåll Elden och köp Gåsen! Så kan du senare sälja både Elden och Gåsen för att finansiera en ny Easy... :)

:iagree:

Så tycker jag med. Eftersom du inte bär överdrivet mycket och inte kände dig nöjd med den du tänkt, tycke rjag att du ska köra på säkra kort.
:iagree: Jag kan inte annat än instämma jag också. Köper du dessutom en begagnad gås kan du förmodligen sälja den för exakt samma pris lite senare om du inte sliter extremt mycket på den förstås. Sedan kan du i lugn och ro invänta besked från Ulla hur det blir med den orangea Easyn.
Användarens profilbild
Av Soffi
solanna skrev:
Gurli skrev:
Lycke skrev:Behåll Elden och köp Gåsen! Så kan du senare sälja både Elden och Gåsen för att finansiera en ny Easy... :)

Så tycker jag med. Eftersom du inte bär överdrivet mycket och inte kände dig nöjd med den du tänkt, tycke rjag att du ska köra på säkra kort.
:iagree: Jag kan inte annat än instämma jag också. Köper du dessutom en begagnad gås kan du förmodligen sälja den för exakt samma pris lite senare om du inte sliter extremt mycket på den förstås. Sedan kan du i lugn och ro invänta besked från Ulla hur det blir med den orangea Easyn.
:iagree: ja det var smart! :wink:
Av anna m
sus skrev:
jag71 skrev:Köp gåsen och vänta sen på vad Ulla får för svar. Är det så att det finns en möjlighet att få tag i en orang så sälj gåsen. Annars så köp en röd och sälj elden. Eller nåt... :hmm:
Instämmer!

Att man inte bär så mycket längre är ingen ursäkt för att inte köpa nya sjalar. :lol:
:rock: Kunde inte ha sagt det bättre själv
Användarens profilbild
Av Isanna
Soffi skrev:
solanna skrev:
Gurli skrev:

:iagree: ja det var smart! :wink:
:iagree: Ett till snyggt I-agree-plakat! Det bästa förslaget! Gör nu så! :D
Användarens profilbild
Av Buscilla
Tack för alla era kloka svar.

Lägesrapport: tackade ja till den oranga Gauzen igår kväll.

Nu återstår frågan om jag ska sälja Elden och köpa den röda (det lutar rätt mycket åt det)??? Känner att det är dags för förnyelse... (och en rackarns stor sådan med :wink: 8) :D)
Användarens profilbild
Av Buscilla
Slutrapport:
En orange Gauze är på väg hit med posten.
En Easy ELD är på väg härifrån med posten.
En Easy helröd är hämtad och befinner sig just nu här brevid mig på jobbet och ser allmänt snygg och inbjudande ut :-D

Det blev en 4,2:a efter mycket velande hit och dit. Det ska bli så spännande att knyta den när jag kommer hem. Vilken hemlängtan jag fick helt plötsligt :wink:.

Tack för era kloka råd och tips, som vanligt.
Användarens profilbild
Av Mia
Kul! :D
Användarens profilbild
Av jazoo
Åh vad spännande! Jag som precis skulle säga att du ska köpa den orangea easyn, jag var och klämde lite på den igår, och den är fantastiskt snygg och mjuk och härligt. Men den röda är nog inte sämre!

Vi ser fram emot live-bilder på både gåsen och den röda easyn!
Av Jenny
ååååh! Du har gjort HELT rätt, sitter här med Thea sovadnes i min alldeles sprillans nya skrynkelgås i - ja just det - ORANGE! Den är UNDERBAR!!
Användarens profilbild
Av Anso
Kan man få lite livebilder på den röda Easyn???
Och kanske till Galleriet på en gång? :D
Användarens profilbild
Av Buscilla
Anso skrev:Kan man få lite livebilder på den röda Easyn???
Och kanske till Galleriet på en gång? :D
Apselut :-D fast inte på en gång. Sitter på jobbet och har inte en bebis i närheten...

Håll till godo kära vän :wink:
Användarens profilbild
Av sacha42
Grattis till 2 vackra sjalar och ett bra beslut!!

Ser fram emot livebilderna :D
Användarens profilbild
Av lenaj
Grattis till nya sjalar!!! :D
Spännande med live-bilder sen!
Användarens profilbild
Av astia
Hann ju inte se den här omröstningen men det var ett bra val tycker jag! Jag o Dante stannade kvar o fikade med Ulla och gick glatt hem med vår nya Easy öken (som jag ff inte får till på ryggen!!!!!) sen iklädde vi oss den o gick och hämtade storasyster - MYCKET försenade!!!
Användarens profilbild
Av fantasiflicka
Åh du din fulling!Bild
Här går du och inhandlar och inhandlar och jag har helt missat att ens få lägga in något i debatten! :twisted: :wink: :lol:

Men jag känner mig tillfreds med ditt beslut och ser fram emot röda HÄRLIGA BILDER PÅ ER ALLESAMMANS!
Och lite oranga skrynkliga gåsbilder såklart...

Grattis till ännu ett sjalköp och må sjalshoppingguden aldrig lämna din sida!Bild(hon ser ut ungefär så här...jag lovar det är sant! 8) )
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?