Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Jennski
Jag bär Vide ofta i sjal och det har gått bra. Men nu när han är så stor så tycker jag att det känns osäkert. Jag har honom på magen och bär alltså i långsjal. Han tar själv fram sina armar och så sträcker han sig långt bakåt så han liksom nästan ramlar ur. Han borde ju inte kunna ramla eftersom han har ett kryss mellan benen men det ser väldigt otäckt ut.
Gör era barn också så? Hur har ni löst det?
Användarens profilbild
Av Sannasmamma
Jag tror inte att de kan ramla ut men jag tycker att det blev tungt. Ergo eller bära på ryggen blev min lösning.
Användarens profilbild
Av Anso
Vad är det för knytning du gör?

Drar du krysset lååååångt åt bägge sidorna och även UPP (viktigt!) över ryggen?
Användarens profilbild
Av kajsa kavat
Så kan Thea också göra, men mest när hon blir förbannad :wink: Händer att hon gör så i ergon på ryggen med, vilket känns lite småknepigt :roll: Min lösning brukar då vara att ta ur henne en stund (om det går) för att sen knyta om..
Av Jennski
Först ett kryss på ryggen, sedan Vide under smokingbältet och sedan ett kryss mellan hans ben.. Så som det står på instruktionerna. Men kanske han inte kan falla...ser kanske bara så ut.
En gång när han gjorde så så trodde alla att han skulle falla och efter det tittar de misstänksamt på sjalar. :roll:
Användarens profilbild
Av Panakeia
nej och ja, alltså visst kan han falla ur om man inte har uppmärksamheten riktad mot barnet och han får sitta där å trassla å trassla å trassla så visst kan han nog trssla sig ur efter ett tag, men detska ju mycket till att man inte märker det som bärnade då, iom att barnet faktist sitter FAST på en så, teoretiskt KAN han nog det, men praktist, nej det kan han inte.

Min lösning när Joar trasslar är konikvent NER iom att jag bär honom på ryggen så har jag inte alls samma koll, jag måste VETA att hna "sköter" sig, så, börjar han lessna å trassla får han nåra varningar å sen knyter jag ner honom.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?