Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Jessica
Hur blå är Neo Marine Storchenwiege egentligen? Är den mörkblå eller mer klarblå. Lyser färgeneller är den ganska neutral?
Jag velar nämligen mellan Inka och Neo Marine nämligen och har aldrig sett någon av dem i verkligheten.

Jessica
Av Alexandra
Jag skulle beskriva den som mittemellan mörk och klarblå, inte lysande eller skrikig, ganska neutral. Den är jättevacker, tycker jag, hade jag vetat hur fin den var hade jag nog valt den istället för min Ulli.
Av Jessica
Det blir nog den då.Jag är rädd för att Inkan inte känns som jag. Egentligen är den jättefin men jag är nog inte så "batik-stil" aktig.
Jag inbillar mig att den kanske är mer åt det hållet...
Sjalen måste ju stämma med ens person också..

Jessica
Användarens profilbild
Av Suskiv
Neutral är ett ord som passar bra på färgen. Jättefin är den. Har en själv så jag rekommenderar den.
Användarens profilbild
Av Fiffi75
Tror att Toyya har en Leo Marine sjal på sin avatar (bild) kolla i medlemslistan här på forumet.
Användarens profilbild
Av Fiffi75
Ja och det jag skulle säga var att jag tycker att man ser färgen bra där.
Användarens profilbild
Av Toyya
Yepp! Det här <----- är en Leo marine :D :D
Användarens profilbild
Av CrazyMagpie
Alexandra skrev:Jag skulle beskriva den som mittemellan mörk och klarblå, inte lysande eller skrikig, ganska neutral. Den är jättevacker, tycker jag, hade jag vetat hur fin den var hade jag nog valt den istället för min Ulli.
:lol: När vi nu ändå är inne på färgdiskussioner så måste jag passa på att fråga hur Ulli-färgen ser ut "i verkligheten"!
Har inte lyckats hitta så många bilder på den, och på vissa av de få jag hittat så ser den extremt knalligt rosa/lila ut trots att den på färgprovet ser ut att innehålla både blått, grönt och rött...

Alexandra (och självklart andra som har Ulli :wink: ), hur känns färgen och vilka fäger fungerar den tillsammans med?
Av Alexandra
CrazyMagpie skrev: :lol: När vi nu ändå är inne på färgdiskussioner så måste jag passa på att fråga hur Ulli-färgen ser ut "i verkligheten"!
Alexandra (och självklart andra som har Ulli :wink: ), hur känns färgen och vilka fäger fungerar den tillsammans med?
Här är bilder där man ser rätt bra hur den ser ut, bara att bläddra:

http://www.netland.fi/outik/kuvapankki/ ... =id%20desc

(kort länk, va :wink: )

Jag gillar min Ulli!
Den är mer "dovrosa", inte skrikig eller knallrosa. Färgerna går i rosa i olika nyanser/lila/lax/lite rött och lite grönt. Den funkar bra till enfärgade kläder. Jag trivs bra med den, men är ändå grymt sugen på en leo marin eller kanske leo natur.
Jag har funderat på om jag kanske skall komplettera med en lite kortare storkis för ryggknyt och isåfall blir det en enfärgad.
Användarens profilbild
Av Helena
Jag har sett Ulli i verkligheten och tyckte faktiskt att det nästan var den finaste Storchenwiegen, fast jag använder inte rosa alls nästan. Jag inbillar mig att jag skulle se så blek ut i så mycket rosa. Så tyvärr är det nog ingen sjal för mig.

Vad tycker ni om den där grön och blå Storchenwiegen? Är det någon som har den?

http://www.babyidea.fi/storchenwiege/johannes2.html
Jag tycker att kvinnan kunde tagit av sig sin fula toppluva innan fotograferingen, retar mig på den varje gång.
Av Alexandra
Helena skrev: Vad tycker ni om den där grön och blå Storchenwiegen? Är det någon som har den?.
Hoppas att jag inte sårar någon nu... :oops:
Men jag tycker den är rätt hemsk. Är inte alls förtjust i färgkombinationen och jag tycker den är för "regelbunden".

Och jag retar mig också på den fula huvudbonaden... :)
Användarens profilbild
Av Helena
Alexandra skrev:
Hoppas att jag inte sårar någon nu... :oops:
Men jag tycker den är rätt hemsk. Är inte alls förtjust i färgkombinationen och jag tycker den är för "regelbunden".

Och jag retar mig också på den fula huvudbonaden... :)
Kanske en Storchenwiege i olika blåa nyanser hade varit snyggare. Didymos har ju en hel del sjalar som går i blått och som är jätte snygga.
Användarens profilbild
Av Suskiv
Helena skrev:Vad tycker ni om den där grön och blå Storchenwiegen? Är det någon som har den?

http://www.babyidea.fi/storchenwiege/johannes2.html
Jag tycker att kvinnan kunde tagit av sig sin fula toppluva innan fotograferingen, retar mig på den varje gång.
Toppluvan är verkligen hemsk. Kanske dags att hitta en annan bild på johannes där det inte finns några hemska toppluvor.

När jag skulle köpa min storkis så satt jag först och valde mellan Leo Marine och Johannes. Men sen tänkte jag att jag kan inte ha en sjal som heter likadant som min lillebror. Nu är jag glad att jag varlde Leo Marine för den är verkligen fin.

Skulle jag köpa en till storkis så skulle jag köpa en Ulli. Tycker den är fin och det trots att jag inte är förtjust i rosa. Nu blev jag ju sugen på en kortare storkis. Hmm tror inte sambon går med på det. :(
Användarens profilbild
Av CrazyMagpie
Alexandra skrev:Hoppas att jag inte sårar någon nu... :oops:
Men jag tycker den är rätt hemsk. Är inte alls förtjust i färgkombinationen och jag tycker den är för "regelbunden"
Kan bara hålla med! Lite lustigt oxå att den finns i två varianter som är så lika varandra... Tycker att Helena hade en bra ide´om en storkis i olika blå nyanser. Tror att det skulle kunna bli en ny storsäljare! :lol:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?