Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av mallinpallin
Någon som har provat båda sjalarna?

Jag är lite (mycket) sugen på en easy men priset är fortfarande avskräckande.
Bebinan skall ju också vara sval och inte riktigt så dyr...
Funkar Bebinan som enda sjal? Sommar och vinter?
Användarens profilbild
Av Anso
mallinpallin skrev:Någon som har provat båda sjalarna?

Jag är lite (mycket) sugen på en easy men priset är fortfarande avskräckande.
Bebinan skall ju också vara sval och inte riktigt så dyr...
Funkar Bebinan som enda sjal? Sommar och vinter?

Jag har inte provknutit någon Bebina, bara hållt i den och den är något lite tunnare än Easyn känns det som men jag kan inte tänka mig annat än att den fungerar utmärkt även på vintern för även då tycker jag att problemet var att hålla sig och bebben sval och inte tvärtom. Väldigt mjuk och fin tycker jag mig minnas. En Norrskens Easy finns hos oss och den används för tillfället mycket flitigt i det varma vädre och det går utmärkt. Fräscha färger och design på Easyn tycker jag.

Svåååååra val! 8)
Användarens profilbild
Av mallinpallin
Ja, easyn är ju såå snygg. :)
Bebinan är inte riktigt lika läcker, men inte lika dyr heller....
Jaaa, jättesvåra val, vilka bekymmer man har... :?
Användarens profilbild
Av aha
mallinpallin skrev:Ja, easyn är ju såå snygg. :)
Bebinan är inte riktigt lika läcker, men inte lika dyr heller....
Jaaa, jättesvåra val, vilka bekymmer man har... :?
Visst är Easyn dyr, men Bebina är ju ingen billig sjal heller och det skiljer inte så mycket. Under 200:- om du väljer en enkel Bebina och inte ens 100:- om du vill ha en Bebina med stjärntecken eller en regnbåge.
Jag har nyss köpt en Easycare Norrsken och när man är uppe i dom prisklasserna tror jag man ångrar sig om man snålar på någon eller några hundringar och väljer något som inte är det man helst skulle vilja ha.
Dom extra slantarna är snabbt glömda när man får sin drömsjal :D
Användarens profilbild
Av Snusibulingen
Jag är jättenöjd med min Bebina stjärntecken, den är sval och skön och lättknuten. Jag tror att de är ganska lika varandra easyn och Bebinan, så jag tror att man helt klart skall gå på färgen man vill ha. Jag tycker det skiljer så lite i pris på dem så då vill man helst bli helt nöjd med den man köper.
Användarens profilbild
Av Zandra
Snusibulingen sa:
Jag tror att de är ganska lika varandra easyn och Bebinan, så jag tror att man helt klart skall gå på färgen man vill ha. Jag tycker det skiljer så lite i pris på dem så då vill man helst bli helt nöjd med den man köper.
Ja, ska man ändå lägga sådana summor är det nog värt en extra hundralapp eller ev. två om det betyder att man får drömsjalen. Farligt att vara dumsnål i sådant läge för det betyder bara nya sjalinköp snarare än planerat. :)
Användarens profilbild
Av mallinpallin
Ni har nog rätt.
Men jag har just nu extrem beslutsångest. :roll:
Jag hittat easysjalar till hyfsat pris tycker jag men ännu inte fått svar från säljaren på fraktkostnad etc.
Så det blir nog en hav! :D

Färgerna jag tror att jag kan välja på är (kan någon hjälpa mig med easycarenumreringen)?

chakra (nr 01?)
yellow-orange-red (nr02)
darkblue-turquise-lightblue (nr03)
darkblue-white-lightblue (nr04)
yellow-red (nr?) :?:
yellow-orange (nr?) :?:

Av dessa tror jag att jagvill ha nr 4 hav!
Användarens profilbild
Av Bina
mallinpallin skrev:Ni har nog rätt.
Men jag har just nu extrem beslutsångest. :roll:
Jag hittat easysjalar till hyfsat pris tycker jag men ännu inte fått svar från säljaren på fraktkostnad etc.
Så det blir nog en hav! :D

Färgerna jag tror att jag kan välja på är (kan någon hjälpa mig med easycarenumreringen)?

chakra (nr 01?)
yellow-orange-red (nr02)
darkblue-turquise-lightblue (nr03)
darkblue-white-lightblue (nr04)
yellow-red (nr?) :?:
yellow-orange (nr?) :?:

Av dessa tror jag att jagvill ha nr 4 hav!
Får jag fråga var du hittat dessa och till vilket pris? :roll: Jag skall oxå köpa en EasyCare och uppskattar naturligtvis tips :wink:
Användarens profilbild
Av mallinpallin
Jag lovar att lägga ut länk sen när jag fått svar, är ännu lite osäker för priset verkar lite för bra för att vara sant.. :)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?