Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Xera
Hur gör man omslutet kryss. Jag läser om det på en massa ställen men jag har inte en aning om det. Ja har en instruktionsbok till min hoppis men jag vet ju inte vad det heter på engleska...

jag har letat runt här på sidan men inte hittat.
Användarens profilbild
Av Anso
Har du tittat på bildserien som finns under "Knyta" på Sjalbarns första sida?
Där finns omslutetx med.
Här finns det också en beskrivning:
http://www.babyboden.nu/Mias/Websidor/x-omslut.htm
Användarens profilbild
Av Filantra
Miamamman: den knytningen som kallas x-omslut2 i länken ovan, det verkar vara den knytning jag använder till min trikåsjal (mobywrap-knytning). Men jag undrar ifall man kan använda den knytningen även med en vävd sjal? Jag får inte till det alls med vanligt omslut med vävd sjal. Suck :?
Användarens profilbild
Av Anso
Filantra skrev:Miamamman: den knytningen som kallas x-omslut2 i länken ovan, det verkar vara den knytning jag använder till min trikåsjal (mobywrap-knytning). Men jag undrar ifall man kan använda den knytningen även med en vävd sjal? Jag får inte till det alls med vanligt omslut med vävd sjal. Suck :?
Det går bra att göra xomslut2 även med vävd sjal men det är lite pilligare än med en trikåsjal.
Finns det någon i din närhet som kan hjälpa dig lite?
Användarens profilbild
Av ClineE
Tack xera, satt just också och funderade på detta.... vi kan ju ta en övning ngn. dag! :wink:
Användarens profilbild
Av solanna
Jag hade också lite svårt att få till ett bra x-omslut med min nya vävda sjal, men då fick jag en jättebra beskrivning av Buscilla som funkar kanon: :-) :-)

http://www.sjalbarn.se/data/forum/viewtopic.php?t=31392

Kolla på inlägget nästan längst ned på sidan.
Av Xera
Tack xera, satt just också och funderade på detta.... vi kan ju ta en övning ngn. dag!
Ja det vore inte så dumt. Vi kanske ska dra ihop en träff så att vi kan få lite proffshjälp.

Vad har du för sjal/sjalar ??
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?