Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Ska förbi Åhlens imorrn och tänkte köpa vaxduk till haklappar och tyg till nån klänning eller två :roll:
Men behöver mönsterpapper, har syaffären det? Och vad kan sånt kosta.
Hittils har jag ritat mönster på bakplåtspapper, men det är inte helt idealiskt för det ändamålet :)
Användarens profilbild
Av Eld77
Jag har köpt mönsterpapper i tygaffären, jag tror att jag betalade 90 kr för en tiometersrulle.
Användarens profilbild
Av florin
Tänk på att det finns olika mönstepapper. Ett billigare som är ett tunnt prassligt papper som går sönder lätt och blir skrynkligt och ett dyrare som känns nästan som ett tunt tyg eller som mellanlägg, minns inte namnet men det är värt varenda krona!!!!!! Man kan använda det om och om igen utan att det går sönder av nålar etc... Och så är det mycket enklare att se igen till det man ska rita av...
Användarens profilbild
Av EmilsMamma
Om man vill göra ett mönster som är ännu hållbarare (heter det så :? ), och som man tom kan nåla ihop och prova så rekommenderar jag engångslakan (fanns iallafall förr i tiden på exvis Åhlens). Det tipset fick jag själv när jag kurs i mönsterkonstruktion :wink:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?