Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Suskiv
Kristinah skrev:Jo för idag gick det inte alls! Och jag som skulle visa mannen vilken bra investering jag gjort! :(
Men jag antar att det blir bättre med tiden då....tycker att det blir så tajt, hon sitter med huvudet slickat mot mig så hon blir alldeles svettig.
Jo även jag lyckas knyta för tajt iband. Sker framförallt när Torkel har overall på sig. Då brukar jag helt sonika lossa på knuten och sen dra lite i korset så att det blir mindre tajt och han glider ner lite. Sen knyter jag på nytt.
Av Alexandra
Kristinah skrev:Appropå Ringon så var jag och tittade på den idag...och kÖPTE den!
Vet inte vad som flög i mig...började redan på tunnelbanan undera på om jag ska åka in nästa vecka och lämna tillbaka den...
Åh, jag vet verkligen inte....
Jag impulsköpte oxå min Ringo, hade gått och funderat och funderat innan och skulle bara kolla på den...Men det har jag inte ångrat, jag älskar den! :D
Vilken färg tog du?
Av Kristinah
Alexandra: det blev den grå-beiga, tror den heter havssäv, men är osäker på vilken färg jag vill ha, den blev kanske lite väl neutral. Den blåa, blåbär var också fin.
Hade tänkt den gröna men den var lite mer grön i färgen än jag trott så jag valde bort den..hade trott att den var mer grå-grön.
(gråa toner är min grej helt enkelt)
Men den var kanske också fin...
hm....
har gömt den i garderoben.....vågar INTE visa den för sambon
Av Kristinah
Blåsippa var det som var fin
Användarens profilbild
Av April
SKönt att du fick din Ringo! Jag köper också alltid på impuls och
oftast blir det bra då :-D

Lycka till med sjalen... Säg till sambon att du köpt dig en egen
julklapp ;-)

Kram
Av Kristinah
Jo då var den köpt då... :D
men man kanske ska ta och sy sig en också.
Jag som för bara några veckor sen inte trodde jag skulle ha en sjal ens, efter att ha provat kompisens bärabarnsjal.
Nu sitter jag med två stor-investeringar, en hug-a-bub och en ringo...och börjar redan planera att jag ska sy mig ännu en...
Användarens profilbild
Av Toyya
Kristinah skrev: Jag som för bara några veckor sen inte trodde jag skulle ha en sjal ens, efter att ha provat kompisens bärabarnsjal.
Nu sitter jag med två stor-investeringar, en hug-a-bub och en ringo...och börjar redan planera att jag ska sy mig ännu en...
Jo, du... Så blir det. Man får till det med en o sen vill man ha ett helt gäng! :D
Oj då! Det lät som jag syftade på nå't helt annat... :wink:
Användarens profilbild
Av Suskiv
Kristinah skrev:Jo då var den köpt då... :D
men man kanske ska ta och sy sig en också.
Jag som för bara några veckor sen inte trodde jag skulle ha en sjal ens, efter att ha provat kompisens bärabarnsjal.
Det blir så. Man tycker att man klarar sig med en och helt plötsligt sitter man där med ett halvdussin olika bärredskap.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?