Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Vilken färg ska jag ha?

Lagun
21
49%
Skog
22
51%
Användarens profilbild
Av April
Vilken easycare ska jag välja *lyxproblem* :lol:

En "Lagun" eller en "Skog"... Jag är en "grön människa" så kanske jag borde ha skog... :roll: Varför är det sååååå svårt?

Bild Bild

Kram
Användarens profilbild
Av Anso
Ta på dig något grönt (har du inte en grön SINO???) så att vi får se och på andra axeln något blått/turkost.

Om jag får spåna så känns det som att du är väldigt " varm" i dina färger (hudfärg, hårfärg, bruna ögon om jag inte minns fel?och Lagunen är lite småkall så där. Jag röstar för den gröna sjalen. :wink:
Användarens profilbild
Av Buscilla
Du vet väl att det har kommit en enfärgad grön Easy :D. Den skulle passa dig toppen :tumsup:. Är inte så förtjust i skogens färgkombination.

Men mellan Lagun och Skog röstar jag för Lagun.
Användarens profilbild
Av medusan75
Visst känns det omöjligt att välja ibland.
Själv är jag också en "grön" människa. Om jag ska se vad jag passar i för färger. Men ska jag bara titta på färgerna, så är jag väldigt svag för blått också. Jag kan tycka grönt är lite trist ibland. Men nu blev du inte ett dugg klokare. :hmm:
Grönt om det är färgen du passar bäst i. Jag tror också att det då kommer bli en sjal du kommer att gilla mer då.
Användarens profilbild
Av medusan75
Buscilla skrev:Du vet väl att det har kommit en enfärgad grön Easy :D. Den skulle passa dig toppen :tumsup:. Är inte så förtjust i skogens färgkombination.

Enfärgad grön?!? :D
Finns inte på sjalar.nu än iallafall :(
Jag är inte heller så förtjust i skogens färgkombinationer.

Sorry April!
Användarens profilbild
Av Buscilla
medusan75 skrev:
Buscilla skrev:Du vet väl att det har kommit en enfärgad grön Easy :D. Den skulle passa dig toppen :tumsup:. Är inte så förtjust i skogens färgkombination.

Enfärgad grön?!? :D
Finns inte på sjalar.nu än iallafall :(
Jag är inte heller så förtjust i skogens färgkombinationer.

Sorry April!
Nä, men hos Easycare :D. Kanske du kan kolla med Ulla på Sjalar.nu om hon kan ta in den gröna åt dig.
Användarens profilbild
Av sacha42
jag tycker lagunen är snyggast så jag röstar på den, men det skulle nog vara bra att se hur du ser ut i grönt och turkost som Anso säger. Det blir ju lite lättare att rösta på vad du passar i då iställer för vad jag tycker är snyggast :D
Användarens profilbild
Av Anso
sacha42 skrev:jag tycker lagunen är snyggast så jag röstar på den, men det skulle nog vara bra att se hur du ser ut i grönt och turkost som Anso säger. Det blir ju lite lättare att rösta på vad du passar i då iställer för vad jag tycker är snyggast :D
Ja, jag tycker ju också egentligen att LAGUN är snyggast och passar till mig :D men, mmmjjjjjjaaaaa, svårt att säga om det är April helt och hållet. :hmm:

Sicket I-landsproblem vi har här.... :lol:
Användarens profilbild
Av kajsa kavat
:lol: :lol: :lol:

Jag tycker nog också att du skulle passa bäst i skog, just på grund av dina "varma" färger! Men lagunen är ju snygg den med, kanske lite väl hysterisk i färgerna bara :roll: Annars vore ju en helgrön perfekt med!
Användarens profilbild
Av Anso
kajsa kavat skrev::lol: :lol: :lol:

Jag tycker nog också att du skulle passa bäst i skog, just på grund av dina "varma" färger! Men lagunen är ju snygg den med, kanske lite väl hysterisk i färgerna bara :roll: Annars vore ju en helgrön perfekt med!
Hysterisk? :hmm: :D
Den var en intressant beskrivning.
Användarens profilbild
Av Suskiv
Jag tycker skog. Tycker den ger ett varmt och gosigt intryck. Lagunen känns kallare. Och på hösten behöver man nått varmt :)
Användarens profilbild
Av April
:eld: ÅHHH - helgrön lät ju JAG :-D Springer ju omkring med min gröna Sino hela tiden - har inte använt den beiga mer än 2 ggr :lol:

Jag får nog kolla med Ulla om möjligheten finns :-)

Kram
Användarens profilbild
Av kajsa kavat
Anso skrev:
kajsa kavat skrev::lol: :lol: :lol:

Hysterisk? :hmm: :D
Den var en intressant beskrivning.
:lol:
Ja men den är ju lite.. tja.. knallig i färgen eller hur man nu ska uttrycka det bättre. haha! Fast fin är den ju ändå, men kanske finare på andra än jag (och April?!)
Av Aelia
Av dem 2 så tycker jag att Lagun är finare, grönt och rött, är inte fint tillsammans enligt mig :roll:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?