Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av zmurfan
Jag har rotat i mitt tygförråd (stort som attan) och hittat vit lakansväv.
ca 5.20 långt och ca 70cm brett (dubbel bredd 1.40). Det borde väl gå att använda till att göra en anständig långsjal av? Eller vad säger ni brudar som har lite mer erfarenhet än jag?
Och för att det inte ska vara en tråkig vit så funderade jag på att färga det i nån läcker sommarfärg. Lite batik kanske. Gillar såna tyger. :)

Jag ska fara på stan imorrn och köpa textilfärg och färga tygerna.
Tänkte lämna min flicka med farmor och fara ner på stan med sonen. Testar nog och tar med ringsjalen. Sen blir det SY när jag kommer hem igen!

Kram
Senast redigerad av zmurfan den tor jun 30, 2005 23:22, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av Kristina
Det funkar säkert alldeles utmäkt. :-) Min första "sjal" var ett gammalt påslakan med läskiga stora gröna blommor på.. :roll: Trots att det var fult och slitet och int alls särskilt stretchigt nånstans så avlastade det ändå många gånger bättre än BB-selen som jag också ägde på den tiden...
Användarens profilbild
Av zmurfan
marcy skrev:Låter som ypperlig längd och bredd. Batik lät kul.. det vill jag se bilder på sen. :)

Jag lovar... bilder kommer när jag är klar. (Med lite tur imorrn redan)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?