Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Skogskajsa
Alltså sånt pysseltyg, inte någon babyfilt eller så.
Var köper man sånt billigast och smidigast?
Användarens profilbild
Av Delfinen_78
De första ställen som jag vet har och som jag kommer att tänka på är Timarii och Panduro hobby. Panduro säljer ju via postorder, men det kan även finnas hobbybutiker som för deras sortiment - det har vi en här i stan i varje fall.
Användarens profilbild
Av florin
panduro har i alla möjliga färger men de är inte så billiga. De säljer både färdigklippta bitar och per dm. Det blir mycket dyrare att köpa färdigklippt. Den från Tiimari är inte alls lika fin i kvalitén, mycket glesare och tunnare.

Nu minns jag inte var jag såg senast att de hade på nätet men det borde ha varit gittes.se eller stoff och stil. Vet att jag tyckte det var billigt i alla fall :D
Senast redigerad av florin den mån sep 18, 2006 17:13, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av Maerion
När jag jobbade på Tiimari för ett par år sedan innan de lade ner här tog vi 9 kr för en A4 filt, så det är väl inte så billigt direkt.. Fanns inga större bitar än så..

Annars har jag ingen aning tyvärr..
Användarens profilbild
Av Skogskajsa
Tack för era tips! Jag beställer från mimmis egen butik nu :-)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?