Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av zmurfan
Hej hopp.
Nu ikväll så tog jag ett påslakan i ljusblått med fåelkonturer på och klippte det på längden och sydde ihop det såd et blev en långsjal av det.
Har testat knyta en x-knytning(?) med. (sån där det går i kryss på ryggen och sen i kryss fram med)
Det känns som att det ska kunna funka så jag ska testköra den imorrn när sonen vaknat. Sambon och jag ska in och ränna lite på stan och sonen ska med så jag har hela dagen på mig att "provköra" den. :)
Har glömt kameran hemma hos svärmor så jag får fota imorrn kväll när jag hämtar min dotter.
Användarens profilbild
Av April
Vad roligt! Ja, återkom med kort och berättelse sedan :-D

Kram
Användarens profilbild
Av zmurfan
Resultatet blev för smalt, för tunt, för långt och på tok för mycket tyg. Fick dessutom aldrig till nån knut som funkade och som jag vågade bära annat än dockor i. Skulle aldrig våga stoppa sonen i det iaf.

Får nog shoppa nytt tyg eller en begagnad långsjal till billigt pris istället.

Nån som vill bli av med en? Inte alltför dyrt.
Användarens profilbild
Av April
Attans ;-) Finns det någon sjalträff i närheten av dig, så att du kan få tips och idéer?

Kram
Användarens profilbild
Av zmurfan
April skrev:Attans ;-) Finns det någon sjalträff i närheten av dig, så att du kan få tips och idéer?

Kram
De planerar en i Umeå nästa vecka men då befinner jag mig i Gävle. :(
Nåja, jag hittar nog nån lösning snart.
Användarens profilbild
Av Shasista
Du kan ju alltid se om du hittar någon gammal duk som är stor nog att klippas och sys...De brukar vara stabila! Jag ska snart lägga in en bild på min långsjal jag sydde igår, det är en före detta duk! :roll: :D
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?