Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Åsa mamma till 4
Handlade totalt 1,5 meter vaxduk på Åhléns, det blir några haklappar det. :wink:
Har fortfarande lite vaxduk kvar men tänkte att jag skulle sy något annat ett tag nu. :D

Nu har det ialla fall blivigt 2 haklappar med knytband, 2 haklappar med kaborre, två "ätförkläden" och 2 förkläden.
Bild
Användarens profilbild
Av jazoo
Snyggt!

De har så snygga tyger och vaxdukar på Å nu! Jag köpte nästan precis samma tyger som du har härom dagen att göra haklappar av, fast den bruna med vita prickar istället för den röda... Tyvärr hade de inga rosa kantband på Å där jag var, synd för det var ju snyggt på din bild.
Användarens profilbild
Av johanna
:app: Och ett är mitt, visst? :lol: Superfina, jag är så impad!
Användarens profilbild
Av sacha42
skitsnygga!!
Användarens profilbild
Av lenaj
SÅ snygga!!!!!! :D
Et sånt ätförkläde måste jag nog sy till Max när det blir dags att kladda lite själv här framöver!
Användarens profilbild
Av binaem
Verkliegn toppenfina allesammans :D
Användarens profilbild
Av Sockertopp
Snyggt!!!

Jag köpte av det bruna med vita prickar - tänkte nog klä barnens lekbord med det. De brukar sitta o 'dega' med leklera där bl.a.
Användarens profilbild
Av Therese
Sockertopp skrev:Snyggt!!!

Jag köpte av det bruna med vita prickar - tänkte nog klä barnens lekbord med det. De brukar sitta o 'dega' med leklera där bl.a.
Va smart!! :D
Den idén snor jag och lagrar för framtida bruk! 8)
Användarens profilbild
Av Åsa mamma till 4
jazoo skrev:Snyggt!
Tyvärr hade de inga rosa kantband på Å där jag var, synd för det var ju snyggt på din bild.
Den rosa snedslån har jag gjort själv, jag har en sån där praktisk snedslåveckare (fast det går ju bra att göra utan den också)
Användarens profilbild
Av Åsa mamma till 4
johanna skrev::app: Och ett är mitt, visst? :lol: Superfina, jag är så impad!
Längst ner till vänster ja, tänkte Nora skulle bli extra glad åt det röd/rosa ätförklädet också?
Användarens profilbild
Av puppan
Håller med! Verkligen jättefina allihop! :D
Användarens profilbild
Av jazoo
Åsa hemmamamma till 3 skrev:
jazoo skrev:Snyggt!
Tyvärr hade de inga rosa kantband på Å där jag var, synd för det var ju snyggt på din bild.
Den rosa snedslån har jag gjort själv, jag har en sån där praktisk snedslåveckare (fast det går ju bra att göra utan den också)
Fiffigt värre! Klipper/skr du tyget på skrådden också, eller funkar det även på trådrakan? Det går så vansinnigt mycket tyg annars, tänker jag mig...

Förresten - hur ser dina "ätförkläden" ut i bak? Jag tänkte att jag skulle sy ett sånt också, nu när Alice har börjat äta själv.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?