Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Que Sera Sera
Vilken skulle ni rekomendera av ovanstaende och motivera garna.

- Ar inne pa en EasyHug just for bekvamligheten att man inte behover knyta, men just eftersom den inte gar att reglera kanske den blir dum i langden nar bebis vaxxer?

Vart hittar man annars fina X-ringsjalar?

Tack =)

- Q
Användarens profilbild
Av Mia
Och jag föredrar ingen av de nämda utan hellre en sele eller Meitai eller en kortare långsjal!
Användarens profilbild
Av Que Sera Sera
Tackar for svaren =)

Jo, jag kommer kopa fler sjalar etc ocksa.

Pa listan star bla Sino, Gauze, Easycare, Ringo, Huggababy, Colibri MT, Ergo och da X -ringsjal eller EasyHug.

(Sen skall jag aven ha vattenringsjal sydd av solarveil samt sjalar till brollop och dop...)

Sa har en del pa listan redan. Funderar dock pa att vanta med Easycare-sjalen tills lite senare. Dels for att jag funnit en aterforsaljare ratt sa nara oss, och skall kolla deras priser m.m. och dels for att jag sakerligen klarar mej bra med bara Sinon o Gauzen i borjan.

Ville aven haft lite fler saker men tagit mitt fornuft till fanga och stoppat min inkopslista lite. Vantar tex med barpase och ser om det behovs forst (tror jag ej) och sen skall jag forsoka lara mej sy ringsjalar fall jag kanner att jag behover flera...

Men ah, ville haft en 'dubbelpase' eller x-ringsjal just for att kunna ta pa mej snabbt men samtidigt fa avlastning fran bada axlarna.

- Vilket tror ni verkar smidigast? EasyHug slipper man ju knyta helt aven om man maste vara noga med storleken, och X-ringsjal kan man ju stalla in sa den passar aven sen...

Svart val ju...

- Q
Av Snöflinga
Man kan ha samma storlek på EasyHug hela tiden. Jag använder samma fortfarande nu när min son är 1,5 som jag hade när han var 5 månader. Jag skulle inte kunna ha en större storlek. Jag kan inte längre stoppa in hans huvud under sjalen, men det behövs inte heller.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?