Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Sami
Halloj där... nu har jag gått igenom det mesta i ryggknyteri... och de ställer till problem för mig... :help:

Jo så här är det... Jag är hjärtopererad och det innebär att jag har blivit itusågad i bröstbenet. Så alla slags knytningar som ligger an eller korsar mitt bröstben orsakar smärtor i min bröstkorg. har provat att vira, lägga så slätt det går och knyta... men det blir samma resultat... det gör ont.
jag har provat att inte korsa utan ha det via armhålan och bakåt (ni förstår va? Vad jag målar här) men då blir belastningen på bröstkorgen utåtdragande... :x och det känns som om bröstkorgen ska öppna sig och innehållet ramla ut... (örk det lät inte trevligt)

Lilltjejen börjar bli stor och hon är lång som ett ösregn så hon skulle behöva vara på ryggen...11 mån, 80 cm lång och hon väger 8 kg så hon är ju inte tung alls än. Jag är 163 så det blir inte mycket kvar när man tar bort ben och armar ( varför man nu skulle vilja göra det)
jag bär mest på fram och höft på grund av det här med bröstkorgen... Men efter måga år så vill jag nu veta om det är någon som vet något annat sätt... :P

Ha det gottis allahopan

/sami
Användarens profilbild
Av tinaw
Har du provat att bära sydamerikanskt, att ta tyget över axlarna och knyta en knut. Inte bakåt med tyget igen, utan det här är en kortsjalsgrej. Podegi annars?
Användarens profilbild
Av Sami
Var kan jag se en sådan???

tack för det det vill jag verklgien testa...

/sami
Användarens profilbild
Av Mia
Prova en ergo kanske?
Användarens profilbild
Av tinaw
Har du testat att dra ryggsäcksbanden rakt ner utan att korsa, men knyta nåt mellan dem över bröstkorgen, en scarf eller nåt?
Användarens profilbild
Av Sami
Lite kul??? hihi HAHAHAHAHAH

Jag provade att knyta över brösten....Podegi knyteri hihi men det är ju bra att ha några då ju!!! Bröst då alltså... :lol:

Indian knytningen funkade inte... den trycker ut axlarna och jag har knuten i övre delen av bröstbenet...

Ska testa med det andra förslaget att dra dem neråt och sedan ta något som håller in dem ändå... låter ju bra.... ska se i morgon... för nu är Hanna Edine rejält trött på mitt knytande för idag...

hihi en ergo kommer på posten imorgon... så det ska jag testa!!!

Kram på er allihop!!!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?