Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Ester
Nån som testat den?
Är lite nyfiken på den ska jag erkänna :roll:
Användarens profilbild
Av April
:oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:

Kan uttala mig om ca. 1 vecka...

:oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:

(kunde inte hålla mig :lol: )

Kram
Användarens profilbild
Av Ester
Åh vad bra!!!!!

skäms inte du, jag funderar på att beställa en fastän jag har min gamla kvar hemma...du sålde åtminstone din först du.....

VAr beställde du ifrån?
Användarens profilbild
Av April
Det "blidde" en sådan här ;-)

Bild

Kram
Användarens profilbild
Av April
Jag beställde från en kvinna i USA som packar in den som en paket, om man ber henne snällt (= ingen tull ;-)).

Det blev 139$ för Ergo + Back-pack + frakt = ca. 1060 kronor

Vänta ett tag, så ska jag hitta adressen ;-)

Kram
Användarens profilbild
Av April
http://www.portablekid.com/

Visst kliar det alltid i "köptarmen" när det kommer nya saker :-D!
Usch... jag vågar knappt berätta hur mång saker jag köpt och sedan sålt igen ;-) (när det gäller sjalar då alltså :-)) Attans, att man har en så starkt sjal :twisted: i sig :-D

Kram
Användarens profilbild
Av Ally
Det här blir spännande! :D Jättenyfiken ju på den nya...
Användarens profilbild
Av Cecilia & Vera
April skrev:Det "blidde" en sådan här ;-)

Bild

Kram
jag ska också en, fast i färgen plommon. Har gjort en reservation hos sjalar.nu, ville vara säker på att få en :D Dem ska få in dem i början på juli, vad jag jängtar!!!
Användarens profilbild
Av April
Hi,hi... ja, ni vet ju känslan av att vänta = underbart :-D
Vad har ni sålt era "gamla" ergos med "nya" säkerhetsremmen för?
Först hade jag inte tänkt att köpa någon ny. Saga är ju 2 år och 4 månader = använder den inte ofta alls. Men sedan gillade jag inte säkerhtsremmen heller, jag tyckte bara att den var ivägen... så det var nära att jag klippte av den. Det är dock svårt att låta bli at köpa en ny och jag har redan hunnit sakna den "gamla" vid 3 tillfällen (så man använder den nog mer än vad det känns ;-))

Kram
Användarens profilbild
Av Anna
Jag tycker det är helt rätt April! Du får bli våran egen ergo expert som haft alla tänkbara färger och modeller och dessutom tillbehör av olika sjal. Det har ju tom landat en Sutemi hemma hos er (som du också sålde då Saga inte ville bli buren om jag inte mins fel)
Användarens profilbild
Av April
Hi,hi... mycket riktigt! Även en Sutemi hittade hit... fast den sålde jag dels för att Saga inte ville bli buren och dels för att min bröst stod ut genom remmarna ;-). Behöver jag säga att mitt söta lilla barn haft sina perioder av att vilja bli buren och inte vilja bli buren. En sak har jag i alla fall lärt mig:

Små barn har perioder av ALLT! Detta gäller såväl: mat, sömn som att bli buren :-D

Kram
Användarens profilbild
Av Ester
Nu har det gått en vecka sen jag skrev till din ergo-leverantör April, men inget svar?!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?