Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Var på sjalträff igår och som vanligt kommer jag hem med känslan av att jag måste köpa en ny sjal... Håller på förfullt att öva ryggknyt med min 6 månaders baby men vill samtidigt även ha en sjal som jag kan använda till mina vanliga magknyt. Vilken längd skulle ni rekommendera? De sjalar jag väljer mellan är Diddy elips röd eller wellen rot, hoppiz paris, eller stork leo rouge. Någon som kan förklara skillnaden dem emellan och vilka fördelar/nackdelar har de olika sjalarna?
Användarens profilbild
Av Scharlott
Trevligt med sjalträff! :D

Vad gäller sjalarna du nämner så är alla s.k. diagonalvävda (kypertvävda) och kan användas från nyfödd till 3år+. Olika tillverkare bara :wink:

Visst är det så att man som person kan ha sina egna favoriter. Samtidigt är jag övertygad om att du säkert blir nöjd, vilken det än blir som du beslutar dig för. Välj den som du tycker är snyggast! 8)

Tillägg: vad gäller längden 4,6 alt. 4,7 m kan räcka, annars skulle jag vilja rekommendera 5,2 m (t.ex. om både du och mannen vill bära) :wink:
Användarens profilbild
Av Scharlott
Finns förresten en röd ellips 4,6 på säljes... :wink:
Användarens profilbild
Av jessicatja
Ska nya sjalen funka till både ryggknyt och magknyt?

Ska du bara bära fram med nya sjalen är väl 4,6 eller 5,4 m att rekomendera, beroende på din storlek och hur långa svansar du vill ha att knyta i :wink: (4,6 m bör väl även kunna funka till ryggknyt).
Användarens profilbild
Av Bettan
Jag har idag köpt en 4,2 diddy ellips - en svart! och jag är supernöjd. Lite kort till omslutet X, men den kommer nog att vara helt perfekt när jag väl lärt mig ryggknyt. Den räcker bra till ett vanligt magkryss och är så mjuk och go som man bara kan önska. Tack för era svar och hjälp till ett beslut.

One of the most satisfying parts of Monopoly Go is[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?