Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Lottanorrk
Jag funderar på någon av dessa sjalar när min Minimundus trikåsjal börjar bli lite svajig.

Vad är skillnaden mellan Hoppediz och Amazonas C S ?? Jag vill t.ex. veta hur tjocka/tunna, hur varma/svala, hur stadiga och hur mjuka de är? Båda har väl förresten avsmalnande ändar?

Jag tror att jag vill ha en ganska tunn sjal som ändå är stadig och mjuk.

Vilken ska jag välja? Eller har ni något förslag på annan sjal än de här två som skulle passa mig bättre?
Användarens profilbild
Av Gullan
Har du tur när du köper en Hoppediz, får du en likadan som min. Jättemjuk och gosig från första stund. Den är rätt varm på sommaren, men stadig och skön att bära i. Vet inget om A C S, så hoppas du får fler svar :)
Användarens profilbild
Av marlene
Dom hoppediz jag har haft har inte en chans jämfört med amazonas carry sling, som dessutom är billigare.

Hoppediz är tjock och otymplig Amazonas carry sling tunn och mjuk!
Användarens profilbild
Av Helena
Jag har aldrig burit en nyfödd i vävd sjal, men jag tycker att på vintern gör det inget om sjalen är lite tjockare, det är snarare lite mysigt. Fast det beror ju på hur svettig man känner sig när man bär inomhus.
Användarens profilbild
Av marlene
Fast carry sling tycker jag är mycket lättare att knyta med, hoppisen slet och drog jag med tills jag var genom blöt i svett. Carry slingen likt bebina stjärntecken glider bara på plats. Och att knuten knappt märks allt jämfört med hoppisens jätteknut är rätt skönt. Fast som med allt annat är det väl en smaksak, det bästa är ju om man kan prova innan så man vet vad man själv tycker!
Användarens profilbild
Av Fiffi75
Om du vill ha en tunnare sjal så är Amazonas Carry sling mitt tips. Jag har haft både och och jag tycker att carry slingen är jättebra och lätthanterlig. OCh jättevacker färg har iallafall min laguna.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?