Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Dafe
Jag har köpt fleece och tänkte sy en dubbel bärpåse så man även kan bära i kryss. Men sen började jag fundera, ska även den vara skålad eller? Och var hamnar då "skålen? Går det att dra den så den är vid rumpan/ryggen eller hur gör man?

Ska jag följa samma mönster som för vanlig (mått enl elastisk bärpåse) eller är den konstruerad på nåt annat sätt? Sen så är fleecen väldigt elastisk åt ett håll. Ska den vara det på längden eller bredden då? Bredden va...?
Senast redigerad av Dafe den tor sep 14, 2006 21:55, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av tinaw
Ska jag följa samma mönster som för vanlig (mått enl elastisk bärpåse) eller är den konstruerad på nåt annat sätt? Sen så är fleecen väldigt elastisk åt ett håll. Ska den vara det på längden eller bredden då? Bredden va...?
Ja, följ samma du, det går bra. Stretchen alltid på bredden för alla typer av bärsjalar. Annars får man barnet vid knäna efter en stund.
Användarens profilbild
Av Dafe
Tack!! :) Har inte fotat när jag bär i båda utan bara då jag provade den ena (kortade den dock ett par cm efter att bilderna togs).

Bild
Bild
Användarens profilbild
Av Buscilla
Vad fin den blev. Du är duktig du :vågen:
Användarens profilbild
Av Annika80
Jättefin! Jag har ju två stycken som jag ibland bär i kryss med. Men när jag sydde mina så visste jag inte åt vilket håll stretchen skulle vara så min blev på längden :oops: , så jag fick ju korta dom säkert 20cm.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?