Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Jag har anpassat min Ergo NG så att den passar till Ines. Jag har sytt upp den med tre sömmar, på vardera sida, så att det passar Ines benlängd. Hon är nu 2 månader och har kunnat sitta med benen utanför i 2 veckor (eftersom jag sytt om den). Kan tillägga att Ines "bara" vägde 2850 gram när hon föddes - så hon är ingen stor bebis.

När hon vuxit ur den är det bara till att sprätta (försiktigt) och sedan så märks det inte - har testat :-D

Här kommer bilder:

Bild

Bild

Kram
Senast redigerad av April den tor sep 14, 2006 21:28, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av korell
Smart! Jag kollade och kollade och fattade inte vad du gjort :lol: , men sen tillslut så ramlade polletten ner....
Användarens profilbild
Av EmilsMamma
Jättesmart!
Användarens profilbild
Av Tabby
Hur brett är det nu när du sytt så?
Användarens profilbild
Av frida
Smart och snyggt också! Kan du inte visa en bild med Ines i? *snälla*
Användarens profilbild
Av ZaZi
frida skrev:Smart och snyggt också! Kan du inte visa en bild med Ines i? *snälla*
:iagree:

Är så kär i min ergo - och nu ser jag ju hur jag ska göra om det blir en tvåa i familjen! Tack för bra tips!
Av Signatur
Orkar så små barn hålla huvudet själva? Eller hur länge bär du? Eller lutas huvudet mot själva selen? (Så var det för min kotte när han var liten). Tycker det verkar vara en supersmart idé, men är lite osäker på vad en baby klarar.
Användarens profilbild
Av Aurian
Signatur skrev:Orkar så små barn hålla huvudet själva? Eller hur länge bär du? Eller lutas huvudet mot själva selen? (Så var det för min kotte när han var liten). Tycker det verkar vara en supersmart idé, men är lite osäker på vad en baby klarar.
När barnet är så litet så kommer inte huvudet över kanten på Ergon, alltså fungerar den som huvudstöd! Den går ju att spänna åt så att den sitter tight :tumsup: (till skillnad från BB :shock: )
Användarens profilbild
Av Hellen
frida skrev:Smart och snyggt också! Kan du inte visa en bild med Ines i? *snälla*
:iagree:

Sen är jag precis som Zazi kär i min ergo, har tom precis skaffat en denim till min 2½åring :mrgreen: Men den tyckte sonen att vi kunde ge till hans kusin på 9 månader och bara använda den gamla hederliga trotjänaren :?

Men har iaf lyckats fått upp sonen på en åktur i nya ergosen :app: Och hoppas på fler :P

Men April, bild bild bild önskas som sagt :P
Av Signatur
Så bra! Jag gillar min ERGO så himla mycket och ser fram emot att använda den till ett ev nästa barn. Och ju tidigare man kan använda den desto bättre.

Strålande idé April! :urule: :vågen: :app:
Användarens profilbild
Av April
:oops: Ups! Såg inte svaren förrän nu :-D
Ska rota fram en bild till er :-)

Som sagt: Huvudet sticker inte upp - ryggstödet blir huvudstöd - man får ett huvudlöst barn :lol:

Kram
Användarens profilbild
Av April
Snor denna bild från "Helsingborgsträffen" :-D

Bild

Kram
Användarens profilbild
Av Hellen
Ja, man kan ju undra var Ines är, det är inte mycket man ser :lol:

Tackar för bilden :P
Av Jenny
Jättesmart! Men hur brett var det nertill?
Användarens profilbild
Av Anso
Måste göra det tills 2:an kommer tror jag. TACK för tipset! :D
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?