Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Madde
Nu har jag knopat ihop en ny sele! Jag är SÅÅÅÅ nöjd med den efter en dag på stan. Jag har inte något ont trots att jag inte hade något band mellan axelbanden! Och Rasmus sov hur bekvämt som helst mot nackstödet som jag stulit från Knyttet & K :oops: Till bältet så hittade jag inget plastspänne som klarade belastning så jag har helt enkelt gjort som på mai taien och knyter ihop den!

Tyget är från jysk och den är fodrad med en billig rusta-filt! På bilden så provar Ronja selen och hon var mycket nöjd och sa att hon satt bra! :D

Bild

Bild
Och glöm inte att kolla in min nya fina mobil oxå! En Nokia N71! :wink: :D
Användarens profilbild
Av Buscilla
Snyggisch :tumsup:
Användarens profilbild
Av Puma
Läcker! Snyggt med färgfodrade band oxå.

Tuff mobil.
Användarens profilbild
Av Elmer
Bild

Bild

Jag gjorde en likadan,nästan, för ett tag sen, men korsade "ryggbanden" istället. Den används flitigt av pappa både på rygg och framsidan :D .

Jag kommer nog att sy en till men med avsmalnad ände mot bandet runt magen, jag tänkte inte riktigt när jag sydde så här. Inuti hela selen är det ett kraftigt bommullstyg där alla säkerhetssömmar är sydda och den är stoppad med fleece och randig inuti. Är nöjd men syr nog en till när skruttan blir lite större.
Användarens profilbild
Av Blixa
Kalasfina bärdon ni har snickrat ihop!!
Användarens profilbild
Av Beatrice
Supersnygg, Madde! Den ser verkligen stadig ut också. :tumsup:
Användarens profilbild
Av Madde
Tack allihop! :rodna:

Elmer, din var ju oxå fättefin! :D Man blir ju så nöjd när man lyckas sy/göra något som faktiskt används flitigt! :lol:
Beatrice skrev:Supersnygg, Madde! Den ser verkligen stadig ut också. :tumsup:

Ja, den är ganska stadig... Men på nästa så tar jag nog ett lager fleece till (eller något annat stadigt foder) så den blir ännu stadigare... Nu så börjar nackstödet redan hänga efter bara 2 dagars användning. :|
Användarens profilbild
Av Elmer
Kul att vi gjort "samma" :) . Mitt nackstöd är även det en aning slappt och jag funderar på att sy dit ett som man kan "hissa upp" som på Ergon på nästa om det blir någon, nu håller jag på med ytterligare en Mei Tai....
Av Knuttan
Jättesnygg Madde!
Sitter här och kollar runt efter bra tips för jag ska också försöka snickra ihop en MT.
Bebis kallar - dags att dra!
Användarens profilbild
Av ClineE
Super fint!!Nu börjar jag också drömma om att sy en....jag drömmer lite till och suger ut ideér sålänge....
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?