Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Maerion
Hej! Jag tänkte sy en version av Tildekudden eftersom min tjej har blivit tokig i lappar! De som finns har ju sådan där prasslig stoppning av polyester, är det någon som vet var man kan få tag på det?

Kan ju göra med vanlig stoppnging också, men jag tänkte att det blir lite roligare så här!
Användarens profilbild
Av Jenny m. liten
Ingen aning. Men går det inte att sy in ett eller ett par lager bakplåtspapper för att få den effekten?
Användarens profilbild
Av MS Frog
Jag sydde en fjäril med prassliga vingar och då tog jag vanlig stoppning och ett lager med plasten som brukar finnas i flingpaket. Det blev bra för den men du ska kanske ha betydligt tjockare.
Användarens profilbild
Av Maerion
Tack för bra tips! Jaa, lite tjocklare ska den ju bli såklart, men man kan ju sätta papper eller plast precis innanför tyget med stoppning i mitten. Jag får testa.

Tack!

:heart: :tumsup:
Användarens profilbild
Av CrazyMagpie
Det där med plasten lät riktigt smart - då borde ju leksaken kunna tåla en del dregel/tvätt också!

Tack för tipset! :tumup:
Användarens profilbild
Av Delfinen_78
Ett annat tips är att använda cellofan (sån där genomskinlig plast som frukt- varukorgar etc brukar vara inslaget i) mellan yttertyge & stoppning. Det prasslar på jättebra.
Användarens profilbild
Av Maerion
Det blev super, Nora är väldigt nöjd. Tack för tipsen! :D
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?