Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av kajsa kavat
Funderade på att köpa en dyna till min UJ, men de kostar ju 500 spänn :shock: så då gjorde jag en egen istället:

Bild

Andra sidan:
Bild

Och när jag ändå höll på så blev det en matchande kudde också :wink:
Användarens profilbild
Av Puma
Jättefin. Är det lila tyget fleece eller ser det bara lite flammigt ut pga kortet?
Användarens profilbild
Av CrazyMagpie
Snyggt! :tumsup:

Helt klart en sak att skriva upp på "att göra i framtiden"-listan när lift och åkpåse säsongen är över! :notes:

(vagnsklädslar i all ära... de är tåliga och jättebra på en massa sätt men särkilt mysiga är de sällan!)
Av belinda
snyggt gjort :D jättefin blev den!
Användarens profilbild
Av P
Finfin.. Så då har du nu sparat 500 pix som du kan lägga på en fin sjal istället :tumsup:
Användarens profilbild
Av CrazyMagpie
Förresten - har du några råd att ge vidare ang. stoppning av dynan och så? :D
Användarens profilbild
Av kajsa kavat
P skrev:Finfin.. Så då har du nu sparat 500 pix som du kan lägga på en fin sjal istället :tumsup:
Haha precis :wink: !

Båda tygen är fleecefiltar, köpta på Hemtex :wink: Nu har jag dessutom två stora bitar kvar som ju går att ha som filt! Stoppat den har jag gjort med sig själv så att säga, alltså det är tredubbelt fleecetyg inuti den :wink:

Har provkört idag, Thea verkade nöjd med :lol: (Fast bäst är ju förståss ergon/sjalen...)
Användarens profilbild
Av sarahlc
kajsa kavat skrev:Funderade på att köpa en dyna till min UJ, men de kostar ju 500 spänn :shock: så då gjorde jag en egen istället:
Och när jag ändå höll på så blev det en matchande kudde också :wink:
:tumup: Nice!
Användarens profilbild
Av SoFaD
finfint!!
Användarens profilbild
Av ZaZi
Superfin :tumsup:

En sån får jag nog sy till min UJ! :D (det är ju fasligt vad dyrt det är med tillbehör till den vagnen...)

Först ska jag bara sy klart de påbörjade byxorna, mössan, ringsjalen (som eg är fållad och bara behöver ett par ringar)... Vad gör jag framför datorn???? :roll: :oops:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?