- tis sep 12, 2006 15:25
Tackar sa massa for svaren... =)
Ok, nu ar listan min uppdaterad - IGEN! *flinar*
Min man har ju bestamt sej for att skamma bort mej och lillan som kommer, sa listan andras stup i kvarten. Nar jag antligen trodde att jag hade bestamt mej, och det bara var fargerna som skulle valjas insag jag att det skulle bli en enormt TRAKIG samling sjalar hemma. Alla enfargade och manga i samma toner. Trist, da jag garna vill ha iaf lite variation. *ler*
Sa nu ar jag pa jakt efter lite roligare sjalar eller andra bardon med lite monster och kult i sej. Soker sjalvklart att den/dem fortfarande har hog kvalite och ar skona och bekvama att anvanda.
- Har ni nagra bra tips pa sjalar eller andra bardon som det hander lite i sa far ni mer an garna hojta till!
-------
For tillfallet ser det ut sa har:
Inkopslista (Sort, Antal, Typ/Marke):
Barsele, 1: Ergo NG
Mei Tai, 1: Colibri
Trikasjal, 1: Sino
Knytlossjal, 1: EasyHug
Ringsjal, 2: Huggababy, Ringo
Langsjal, 2: Easycare, Gauze (skrynklig)
Utover dessa skall jag lata nagon sy foljande at mej:
2 Ringsjalar i siden (1 till dop och 1 till brollop)
1 Vattenringsjal med Solarveil
1 Tunn ringsjal som lampar sej val till en sommar i Spanien
-------
Synpunkter pa markena som jag skrivit upp pa lilla listan tas garna emot, da jag inte kanner till dom i praktiken och saledes inte vet hur pass bra dom ar i kvaliten etc.
Tar tacksamt och oppet emot alla tips och rad som jag far!!
Ok, nu ar listan min uppdaterad - IGEN! *flinar*
Min man har ju bestamt sej for att skamma bort mej och lillan som kommer, sa listan andras stup i kvarten. Nar jag antligen trodde att jag hade bestamt mej, och det bara var fargerna som skulle valjas insag jag att det skulle bli en enormt TRAKIG samling sjalar hemma. Alla enfargade och manga i samma toner. Trist, da jag garna vill ha iaf lite variation. *ler*
Sa nu ar jag pa jakt efter lite roligare sjalar eller andra bardon med lite monster och kult i sej. Soker sjalvklart att den/dem fortfarande har hog kvalite och ar skona och bekvama att anvanda.
- Har ni nagra bra tips pa sjalar eller andra bardon som det hander lite i sa far ni mer an garna hojta till!
-------
For tillfallet ser det ut sa har:
Inkopslista (Sort, Antal, Typ/Marke):
Barsele, 1: Ergo NG
Mei Tai, 1: Colibri
Trikasjal, 1: Sino
Knytlossjal, 1: EasyHug
Ringsjal, 2: Huggababy, Ringo
Langsjal, 2: Easycare, Gauze (skrynklig)
Utover dessa skall jag lata nagon sy foljande at mej:
2 Ringsjalar i siden (1 till dop och 1 till brollop)
1 Vattenringsjal med Solarveil
1 Tunn ringsjal som lampar sej val till en sommar i Spanien
-------
Synpunkter pa markena som jag skrivit upp pa lilla listan tas garna emot, da jag inte kanner till dom i praktiken och saledes inte vet hur pass bra dom ar i kvaliten etc.
Tar tacksamt och oppet emot alla tips och rad som jag far!!
Senast redigerad av Que Sera Sera den fre sep 15, 2006 17:23, redigerad totalt 7 gång.