Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Vinterhumlan
Var kan jag hitta kardborrband som är mjukt? Men mjukt menar jag alltså "basen" eller vad man nu skall kalla det som "krokarna" respektive "luddet" sitter fast på... (var det någon som förstod den förlaringen??? man kan inte tro att jag ibland undervisar - stackars studenter!)

Jag hade tänkt sy bland annat lite snusnäsdukar, haklappar samt fuskpolo till min lille skatt men det kardborrband jag har hemma är så vasst och hårt tycker jag, så om man klipper till en fyrkantig bit av det finns det risk att den kommer att skava. De gånger jag har köpt kardborrband har jag köpt per meter från en sån där vit platt kartong... Kan man köpa på något annat sätt :hmm:
Användarens profilbild
Av tinaw
Tyvärr inte. Jag vet att det ska finns, och det har hänt att jag har snubblat över det i grossistkataloger, men jag minns verkligen inte vart :oops:
Av Vinterhumlan
Hmm är det kanske jag som är nojig då? Jag får väl köra på och använda vanlig kardborre. Kan ju klippa ut ellipsformade bitar så slipper jag ju vassa hörn :hmm:
Användarens profilbild
Av frida
Jag tycker man får ansa hörnen på kardborren jämt :? Men jag har köpt Touch Tape (bred kvalitékardborre till tygblöjor) och den tycker jag är lite mjukare än vanlig. Jag har ganska mycket så du får gärna köpa nån meter(eller vad du behöver)om du vill. Den jag har är vit, går att läsa om på babyheaven.se
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?